Bewertungen

35237 Bewertungen
Bewertung schreiben

93% der Kunden empfehlen dieses Unternehmen.

35237 Bewertungen

C. Knaap

Handig boeken van prettige locaties

M Veldhoen

Slapen met daarna een goed ontbijt

Louwerse

Redelijk

Antwort Bedandbreakfast.nl:

Goedemiddag,
Goedemiddag,
Bedankt voor het toevoegen van uw feedback. Wat jammer dat u een keer te horen heeft gekregen dat u toch niet bij de betreffende accommodaties terecht kon. Klaarblijkelijk hebben deze B&B's hun beschikbaarheidskalender niet goed geüpdatet. Anders had u vooraf al geweten dat u hier helaas niet meer kon overnachten op de gewenste data.
Kunt u ons via het contactformulier laten weten bij welke B&B's u deze ervaring heeft gehad? Dan kunnen wij de eigenaren erop aanspreken. Mochten we u kunnen helpen bij het vinden van een alternatief dan horen wij dat ook graag.
Alvast vriendelijk bedankt en hopelijk tot een volgende keer op Bedandbreakfast.nl!
Senna - Bedandbreakfast.nl

Chris Schraver

Duidelijke site

Manuel Nijssen

Veel keus, makkelijk zoeken.

Marian

Boeking B&B

Christin

Alles Bestens

Stärken

Übersichtlich

Antwort Bedandbreakfast.nl:

Liebe Christin,
wir freuen uns, dass Sie sich Zeit für ein Feedback genommen haben und unsere übersichtliche B&B-Vermittlungsplattform schätzen.
Bis bald wieder bei uns auf der Website...
Liebe Christin,
Bis bald wieder bei uns auf der Website Bedandbreakfast.nl.
Herzliche Grüße
Ruth Elsässer
Team Bedandbreakfast.eu

Willemien

Prima verzorgd

Marg

Fijne site om iets leuks te vinden