Feedback Company

Over ons

Missie

Om een optimale klantervaring te bieden, is het luisteren naar je klanten essentieel. Daarom meten we bij Feedback Company continue experiences. We stellen de juiste vraag, aan de juiste persoon, op het juiste moment.

Ervaringen meten is key. Onze onderzoeken richten zich op Customer Experience (CX), Product Experience (PX) en Employee Experience (EX). We zetten innovatieve en gedegen methodes en tools in om de juiste feedback te verzamelen. Vervolgens vertalen onze onderzoekers deze data naar sterke analyses, inzichtelijke rapportages, dashboards en handige to do’s. We maken het liever niet moeilijker dan nodig. Dus gaan we voor snel én goed inzicht, duidelijke rapporten en quick wins.

Join us

Vacatures

Feedback Company staat altijd open voor nieuw talent. We zijn vaak op zoek naar versterking om ook in de toekomst meer klanten te kunnen helpen met hun experience management. Wil jij graag deel uitmaken van de (internationale) groei van één van de leukste Tech Scale-ups? Check dan snel onze vacatures en solliciteer!

Visie

Meer dan ooit spelen ervaring en beleving een belangrijke rol in de keuzes die we maken. Dat is terug te zien in de klantreis, het koopgedrag en op het werk. Feedback Company ontzorgt, ondersteunt en begeleidt bij het verzamelen van inzichten om de ervaring en beleving te verbeteren.

We leven in een maatschappij waarin streven naar geluk steeds belangrijker is. Een gelukkig mens is een gezonder mens, creatiever, gemotiveerder en contenter. Een tevreden mens telt voor tien. En geeft vaker een tien! Hoe vaker iemand die waardering ervaart en uitspreekt, hoe succesvoller het merk, bedrijf of de organisatie.

Onze middelen

Om onze klanten inzicht te geven in hun Experience management maken we gebruik van jarenlange ervaring, eigen gedegen onderzoekers, innovatieve software en een full service platform.

We helpen bedrijven, organisaties en merken om CX, PX en EX als basis voor hun succes in te zetten. Wij managen de ervaringen van onze klanten door ze te vertalen naar inzichten, trends en actiepunten. Effectieve tools zoals (customized) vragenlijsten, quick scans en monitors zijn daarvoor onze instrumenten.

Sfeerimpressie

Een kijkje op kantoor

Onze kernwaardes

Waar wij voor staan

Eerlijk

In een wereld die letterlijk in brand staat, zijn eerlijkheid, aandacht en veiligheid belangrijke kernwoorden geworden. Als Google-reviewpartner hechten we veel waarde aan betrouwbaarheid en eerlijkheid, en zelf gooien we daar nog een aantal veiligheidscheck-ups bovenop. De ervaringen en belevingen die we meten worden niet alleen zorgvuldig gecontroleerd, maar ook zorgvuldig verzameld. Vervolgens vertalen we onze data naar betrouwbare rapportages en actiepunten. We zijn daarbij altijd transparant over het proces: we doen wat we zeggen en zeggen wat we doen.

Toekomst

We kijken naar de wereld waarin we leven, we reageren snel en zijn nieuwsgierig. Alertheid, proactief zijn, vooruit zijn in de markt, onze klanten oplossingen bieden waar ze zelf nog niet aan gedacht hebben: het vraagt van ons een actieve houding. We houden ervan om te innoveren, nieuwe technische oplossingen te bedenken en ons hoofd cool te houden. We vragen onszelf graag af: kan het beter, slimmer, efficiënter?

Nieuwsgierig

‘The most important thing is never stop questioning.’ Vragen stellen zit in ons dna, we zijn dan ook belangstellend, nieuwsgierig zelfs. En we kunnen goed luisteren. Dankzij onze jarenlange ervaring en expertise in Customer Experience weten we wat er speelt in de markt en bij onze klanten, en onderzoeken we altijd weer welke oplossingen op dat moment, voor die klant het beste zijn.

Data

Wie niet, anno nu, zou je denken, dus geloven we vooral in ónze data. Sterker nog: het is onze levensbehoefte. Data duwt ons altijd in de goede richting. Dankzij data driven werken en data-analyses, onze eigen onderzoekers, onderzoeksmethodes en benchmarking zijn we in staat om onze klanten het succes van Experience Management te laten beleven.

... zuinig op de wereld

Gelijke kansen en een betere, eerlijke wereld, voor ons eigen personeel, onze klanten, voor iedereen eigenlijk. We proberen om zo duurzaam mogelijk te ondernemen en houden daarin rekening met milieubewuste keuzes. Daarnaast steunen we de Elemental Water Foundation. Een stichting die de cyclus van armoede en slechte leefomstandigheden in ontwikkelingslanden wil verbeteren. Dankzij klimaatverandering kampen zo’n 4 miljard mensen met een tekort aan veilig drinkwater. Elke 90 seconde sterft er een kind aan waterziekte. Naast onze eigen donaties en acties vragen we via onze kanalen dan ook aandacht voor dit onderwerp en geven we de mogelijkheid om te doneren aan Elemental Water Foundation.

Onze historie

Een reis door de tijd

31 augustus 2010
31 augustus 2010

Start Feedback Company!

Feedback Company wordt ingeschreven bij de KVK en start direct met het aanschrijven van nieuwe klanten.

1 mei 2011
1 mei 2011

Eerste medewerker in dienst

Het Feedback Company team werd voor het eerst uitgebreid in 2011

8 november 2012
8 november 2012

Feedback Company wordt reviewpartner van Google

Een belangrijke stap voor de toekomst van het bedrijf. Anno 2021 zijn er maar 32 Google Reviews Partners wereldwijd!

1 september 2013
1 september 2013

Feedback Company verhuist naar Breda

Het kantoor van Feedback Company in Breda zorgde voor voldoende ruimte met oog op de toekomst.

30 september 2014
30 september 2014

Feedback Company verhuist opnieuw

Feedback Company verhuist van Breda naar Rotterdam.

1 july 2014
1 july 2014

Investering

Investeringsmaatschappij Axivate neemt belang.

11 juni 2015
11 juni 2015

1 miljoen reviews

Feedback Company heeft 1 miljoen reviews verwerkt, een mijlpaal!

5 september 2016
5 september 2016

Lancering NPS

Sinds 2016 is het mogelijk om gebruik te maken van NPS. De NPS ofwel de Net Promoter Score meet in welke mate een bedrijf wordt aanbevolen. De score kan lopen van -100 tot +100.

4 augustus 2017
4 augustus 2017

Ambassadeur Elemental Water Foundation

Feedback Company steunt de Elemental Water Foundation! Voor elke review die geschreven wordt op het platform doneert Feedback Company 1 liter drinkwater.

1 augustus 2017
1 augustus 2017

Techteam in house!

Feedback Company is a tech company! Sinds deze datum heeft het bedrijf zelf een tech team in dienst. Een belangrijke stap voor de innovatie van de producten.

27 januari 2017
27 januari 2017

2 miljoen reviews

Opnieuw een belangrijke mijlpaal! Feedback Company heeft 2 miljoen reviews verwerkt.

28 mei 2018
28 mei 2018

15.000 liter drinkwater per dag

Feedback Company doneert 15.000 liter drinkwater per dag aan de Elemental Water Foundation.

1 mei 2019
1 mei 2019

Verhuizing naar Utrecht

Sinds 2019 is Feedback Company gevestigd in het huidige kantoor op het jaarbeursplein in Utrecht.

6 september 2020
6 september 2020

5 miljoen reviews

Opnieuw een mijlpaal! Feedback Company heeft 5 miljoen reviews verwerkt.

31 augustus 2020
31 augustus 2020

Feedback Company bestaat 10 jaar!

10 jaar Feedback Company!

2 november 2020
2 november 2020

Overname Tevreden.nl

Feedback Company neemt onderzoeksbureau Tevreden.nl over. Sinds dit moment biedt het bedrijf zowel reviews als onderzoeken aan.

3 april 2021
3 april 2021

Data Pro Code gecertificeerd

Feedback Company is opgenomen in het Data Pro register. In dit register zijn bedrijven opgenomen die geslaagd zijn voor het Data Pro Certificate. Daarmee tonen zij aan dat ze voldoen aan de gedragscode Data Pro en op een verantwoorde manier omgaan met persoonsgegevens van klanten. De Data Pro Code is de eerste door de Autoriteit Persoonsgegevens erkende gedragscode en zet de standaard in de markt.

15 februari 2021
15 februari 2021

MOA Fair Data gecertificeerd

Fair Data is een keurmerk van de MOA dat consumenten inzicht biedt in welke Marketing, Insights en Analytics organisaties op verantwoorde wijze met data en persoonsgegevens omgaan.