Hans van der Kroft

Een slechte review geplaatst over Deurmarkt.com en deze wordt (vooralsnog) niet geplaatst aangezien zij 5 dagen de tijd krijgen om erop te reageren. Zeer kwalijke zaak dat een review niet direct wordt geplaatst. Dit is CENSUUR!!

Reactie Feedback Company:

Goedemorgen Hans,
Bedankt voor je feedback over onze dienstverlening. Onze tool is bedoeld om klant en consument met elkaar te verbinden. Immers, wanneer jij een klacht hebt en daarom een review schrijft, wil je dat deze word behandeld en opgelost. Niemand is gebaat bij een onbevredigend resultaat, daarom sporen wij onze klanten aan om een passende oplossing te zoeken met de consument. Uiteraard wordt een negatieve review, wanneer geen oplossing is gevonden, gewoon bovenaan de lijst van reviews geplaatst. We werken aan een systeem waarin zowel oude als herschreven reviews zijn te zien. Zo kan een consument altijd de historie van de review teruglezen, ook wanneer deze herschreven is. Dit maakt het nóg transparanter, en daar staan wij als Feedback Company voor. Ik hoop dat dit het verhaal wat verduidelijkt, Bedankt voor je mening, hiermee kunnen wij onze dienstverlening steeds beter laten aansluiten op wensen van zowel klant als consument.
Feedback Company

Score voor Feedback Company: 0.5/5