I. Lindeman

Vriendelijk en adequaat personeel. Bestelling ging vlot en communicatie was oké.

Esther

Vriendelijk, prima communicatie en men doet alle moeite voor je!

U.E. Tromp

Zowel wat betreft informatie als bestelling en aflevering een erg klantgerichte en -vriendelijke service.

Bjorn

Nog in afwachting van service.
Nog in afwachting van service.
De maten die bij een toiletbril stonden kloppen niet. Woensdag de foto’s gestuurd. Er zou een verzendlabel geregeld worden om de niet passende bril retour te sturen.
Ik had verwacht dat er al een passende oplossing zou zijn gevonden door een toiletbril te sturen met de juiste maten. Helaas nog geen reactie. Maandag nog maar eens bellen. Vervelend dat de klant zonder passende bril zit. Ik had meer service verwacht voor een toiletbril van €180

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Beste Bjorn,
Bedankt voor je beoordeling.
Beste Bjorn,
Bedankt voor je beoordeling.
Wat vervelend dat mogelijk een verkeerde zitting is geleverd. We gaan dit graag verder na en verwachten een juiste oplossing en service voor uw melding. Wel zien we dat hier nog verdere informatie in nodig is voor een juiste beoordeling hierin. De maatgeving voor het product op onze website is dezelfde maatgeving die is vermeld bij onze fabrikant. We gaan graag na of er een verkeerde levering is geweest en vertrouwen op een juiste oplossing. Groetjes Jasmijn.

Weeghmans Ivo

Supersnelle levering en juist hetgeen wat ik nodig had. Ook qua prijs enorm voordelig. Superaankoop zou ik zeggen. Ik ben alvast fan 👌

Fien

Snelle levering,prima afterservice, en wij zijn dol op het design van de Looox producten