Maartje Staals

Wij hebben een poistieve ervaring met FBC. De contactpersonen zijn behulpzaam, denken mee als sparringsparter en er wordt gedacht in mogelijkheden. Helaas beschikt de tool nog niet over een aantal... Wij hebben een poistieve ervaring met FBC. De contactpersonen zijn behulpzaam, denken mee als sparringsparter en er wordt gedacht in mogelijkheden. Helaas beschikt de tool nog niet over een aantal mogelijkheden waar we als klant graag gebruik van hadden gemaakt.
Dit is ook besproken met de contactpersonen.

Robert

Goed systeem maar ondersteuning laat te wensen over.

Smits

Ongewenste spam via sms. (Die je niet kunt beantwoorden)
Kopen waarschijnlijk ergens telefoon nummers op. Zeer irritant. Vooral omdat ik niet in de doelgroep val.

Heb je verbeterpunten of tips?

Ongewenste spam via sms.

Reactie Feedback Company:

Beste ,
Dank voor je reactie. We hebben uitvoerig contact gehad over de situatie en uiteindelijk hebben we dit voor ons gevoel goed kunnen oplossen.
Mochten jullie hier nog verder over in...
Beste ,
Mochten jullie hier nog verder over in contact willen dan zijn we altijd bereikbaar via helpdesk@feedbackcompany.com
Groet,
Feedback Company

We krijgen altijd snelle reacties en als we ergens tegenaan lopen worden we goed geholpen en wordt er met ons meegedacht.

Ricardo

Wij werken al jarenlang samen met Feedback Company en we zijn zeer tevreden. De afspraken die je maakt worden nagekomen en denken altijd met je mee. Reactie snelheid is erg hoog, wat alles... Wij werken al jarenlang samen met Feedback Company en we zijn zeer tevreden. De afspraken die je maakt worden nagekomen en denken altijd met je mee. Reactie snelheid is erg hoog, wat alles makkelijker maakt.

Samira Elmahi

Prettige manier van 'samenwerken', duidelijke uitleg over het systeem.

Antoinette van Alphen

Fijne hulp bij vragen. Altijd vriendelijk, snel en behulpzaam. Geen vraag is te veel. Prettige werkwijze.

Richard Moerkerken

Positief en van hoge kwaliteit!

Al jaren verloopt de samenwerking soepel.

Mieke

Een prettige organisatie om mee samen te werken. Ze denken mee, zijn goed bereikbaar en komen met creatieve oplossingen. De reviews helpen veel van onze klanten om een keuze te maken.

Hans van Uitert

Ik maak niet heel veel gebruik van het programma, vragen worden goed en adequaat beantwoordt. Sommige dingen kunnen niet, dat is dan jammer