Lisa Moerman

Ik vond het niveau van de cursus te laag, dit is echt een training voor een starter die recent de stap heeft gemaakt naar een senior rol.
Daarnaast vond ik de instructrice teveel haar eigen...
Daarnaast vond ik de instructrice teveel haar eigen emoties en meningen delen.

Anita van Roij

Deze training begint met een dag inzicht in gedragsstijlen. De overige 2 dagen wordt ingezoemd op productmanagement, doe je samen oefeningen en worden diverse modellen besproken. Ik vond de training... Deze training begint met een dag inzicht in gedragsstijlen. De overige 2 dagen wordt ingezoemd op productmanagement, doe je samen oefeningen en worden diverse modellen besproken. Ik vond de training zinvol, al had wat mij betreft de inhoud van de eerste dag ingekort kunnen worden. Pluspunt: je zit met mensen uit andere branches. Leerzaam om te horen dat de dilemma's in wezen niet verschillen.

Rico van Swaay

Inhoud van de opleiding was goed. De begeleiding van de trainer prettig, erg behulpzaam en gericht op persoon. Het is een opleiding van 10 lesdagen verspreid over 5 maanden dus je bouwt een band op... Inhoud van de opleiding was goed. De begeleiding van de trainer prettig, erg behulpzaam en gericht op persoon. Het is een opleiding van 10 lesdagen verspreid over 5 maanden dus je bouwt een band op met de groep. De groep was gemengd. Er waren zowel junior als senior consultants aanwezig. Waarbij het voor mij fijn was om juist van de seniors input te krijgen. Ik denk wel dat het voor de seniors meer een opfrisopleiding is dan iets nieuws. Voor mij was het heel leerzaam, zowel op theoretisch vlak als op sociale vaardigheden. Ingeschreven voor Arnhem maar uiteindelijk in Utrecht de opleiding gevolgd. Ik heb het idee dat het alleen maar in Utrecht gegeven wordt, de andere locatie zijn beschikbaar voor de vorm.

Erik van den Biggelaar

Uitstekende cursusbegeleider met kennis van zaken en een inspirerende manier van lesgeven. Ook goede terugkoppeling op het gemaakte huiswerk, dat overigens digitaal voldoende beschikbaar is. Al met... Uitstekende cursusbegeleider met kennis van zaken en een inspirerende manier van lesgeven. Ook goede terugkoppeling op het gemaakte huiswerk, dat overigens digitaal voldoende beschikbaar is. Al met al een dikke goed.

Bob Andressen

Leuke leerzame cursus, mede door de docent. De stof uit de boeken en de praktijkvoorbeelden geven een goede beeldvorming wat er bedoelt word van de theorie. Mede hierdoor is deze ook direct toepast... Leuke leerzame cursus, mede door de docent. De stof uit de boeken en de praktijkvoorbeelden geven een goede beeldvorming wat er bedoelt word van de theorie. Mede hierdoor is deze ook direct toepast in de praktijk. Tussen de lessen door word het bewust vergroot van waar je mee bezig bent wat helpt voor de eigen ontwikkeling als die voor je eigen team!

Michiel van Rooij

Ik heb er uitgehaald wat ik wilde. Enige punt van kritiek is dat de dagen lang en intensief zijn en wellicht beter over 3 bijeenkomsten kunnen worden uitgesmeerd. Is ook beter voor het contact in de... Ik heb er uitgehaald wat ik wilde. Enige punt van kritiek is dat de dagen lang en intensief zijn en wellicht beter over 3 bijeenkomsten kunnen worden uitgesmeerd. Is ook beter voor het contact in de groep

Marianka Jansema-Pranger

Veel geleerd, ik ga hier zeker in de praktijk mee aan de slag. Vooral het deel over monitoren, plannen, wat is geschikte content en wie is je doelgroep. Eddy de trainer is een professional, hij... Veel geleerd, ik ga hier zeker in de praktijk mee aan de slag. Vooral het deel over monitoren, plannen, wat is geschikte content en wie is je doelgroep. Eddy de trainer is een professional, hij geeft veel voorbeelden uit de praktijk en bekijkt ook per cursist hoe de theorie het beste bij hem/haar kan worden toegepast.

Marianka Jansema-Pranger

Annick van der Harten

Tijdens de training heb ik veel inzichten opgedaan over mijn kwaliteiten en over leiderschap. Je ontdekt echt een nieuw stuk van jezelf. De coach en de groep maakten het geheel af. Ik kan hier echt... Tijdens de training heb ik veel inzichten opgedaan over mijn kwaliteiten en over leiderschap. Je ontdekt echt een nieuw stuk van jezelf. De coach en de groep maakten het geheel af. Ik kan hier echt mee verder. Dank!

Guido wilde wel, maar ging niet Jammer dat het niet lukte bij ICM

Training is 3x uitgesteld, daarna heb ik afgemeld. Erg jammer maar nu bij de concurrent dezelfde training ingeschreven, hopen dat die wel doorgaat.
Training is 3x uitgesteld, daarna heb ik...