8.2/10
8.2/10

Victoria

2 weken geleden besteld, niks geleverd. Geen mail, niks over status van de bestelling.
Binnen 1 werkdag binnen, niet dus (rekening houdend met de feestdagen).
Onmogelijk om contact mee te...
Binnen 1 werkdag binnen, niet dus (rekening houdend met de feestdagen).
Onmogelijk om contact mee te krijgen, zowel via de telefoon als via de mail. Krijg geen gehoor. Bedeltje is van de site verdwenen.
Me shein pakketje is nog sneller binnen.
Daar gaat je geld.

Communicatie

Inge Lieferink

Prima sire, duurt alleen erg lang voor bestelling is verzonden. Hoop dat het nog op tijd binnen is!

Zie boven

Zie boven

Peter The

Alles verliep snel en simpel, zonder problemen

makkelijk te zoeken op de site

van wat wij zochten hadden ze niet het volledige assortiment beschikbaar, maar gelukkig juist wel die bepaalde die we zochten

Ad van Kampen

Uitstekende ervaring, snel en efficient

Duidelijke opzet en het verlangde snel te vinden

Altijd goed om de beoordelingen te bekijken, daardoor ben ik overgestapt op een andere leverancier.

Rita Bytebier

Heel goed.

Pakketje heel netjes afgeleverd, zat zelfs in cadeauverpakking. Heel mooi!

Geen.

J Kramer

Goede site.

Makkelijk te zoeken wat je hebben wil

Geen tips

Guest

Product zoals verwacht. Alleen kloppen de levertijden ‘voor 23.00 (werkdag) besteld, volgende werkdag in huis’ niet. Woensdag om 22:43 besteld, pas zaterdag in huis. Erg jammer want het was een... Product zoals verwacht. Alleen kloppen de levertijden ‘voor 23.00 (werkdag) besteld, volgende werkdag in huis’ niet. Woensdag om 22:43 besteld, pas zaterdag in huis. Erg jammer want het was een kado voor een verjaardag op vrijdag.

Goed assortiment

Levertijden nakomen

Guest

Bestelling veel te laat ontvangen. Daarnaast een incomplete bestelling ontvangen. Leverdatum zou zijn 23 januari en ontving de bestelling 28 januari incompleet.

Geen.

Sneller leveren en bestelling nachecken!

Reactie TimeForTrends:

Goedemorgen, wat jammer dat u ons een negatieve review geeft.
Wij zien dat u een bestelling heeft geplaatst via V&D.
Wij hebben nadat wij uw bestelling hebben ontvangen u gemaild via...
Goedemorgen, wat jammer dat u ons een negatieve review geeft.
Wij zien dat u een bestelling heeft geplaatst via V&D.
Wij hebben nadat wij uw bestelling hebben ontvangen u gemaild via onze partner V&D en aangegeven dat er 1 bedel van uw bestelling helaas niet op voorraad was en dat wij deze hebben besteld bij de leverancier. Wij hebben u gemaild en gevraagd of u een deellevering wenst te ontvangen.
Wij hopen dat u begrijpt dat als u mailt via een van onze partners het altijd langer duurt voordat er een reactie wordt gegeven.
U heeft aangegeven via onze partner dat u een deellevering wenst te ontvangen en dit hebben wij dezelfde dag voor u in orde gemaakt. U had tevens aangegeven dat u de bedel in bestelling niet meer wenst te ontvangen en deze hebben wij op uw verzoek dus geannuleerd en teruggeboekt.
Team Trendjuwelier

Guest

Geen idee , zending nog niet ontvangen

?

Link naar post nl werkt niet

Guest

Ik heb nog niks ontvangen

Nvt

Graag een oplossing, volgens de post is het verstuurd

Reactie TimeForTrends:

Goedemorgen,
Wat jammer dat u ons beoordeeld met een 1.
Wij hebben helaas niet van u mogen horen dat uw bestelling niet is ontvangen.
Wij hebben uw bestelling in goede orde ontvangen en...
Goedemorgen,
Wat jammer dat u ons beoordeeld met een 1.
Wij hebben helaas niet van u mogen horen dat uw bestelling niet is ontvangen.
Wij hebben uw bestelling in goede orde ontvangen en deze is dezelfde dag verzonden en volgens de t&t code de volgende dag afgeleverd. U heeft via de mail de t&t code van ons ontvangen om de verzending te kunnen volgen. Wij willen u dan ook vragen om alsnog contact met ons op te nemen zodat wij navraag voor u kunnen doen bij de vervoerder.
In afwachting.
Team Trendjuwelier.