Let op heen en terugverzenden wordt niet vergoed

Beschrijf hier uw ervaring

Ik heb 10 potjes nagellijm gekocht. De lijm plakte mijn nagels niet, was zo dik dat het amper uit het flesje kwam. Ik mocht ze terugsturen. De geopende fles werd goed bevonden, hoewel het bij mij... Ik heb 10 potjes nagellijm gekocht. De lijm plakte mijn nagels niet, was zo dik dat het amper uit het flesje kwam. Ik mocht ze terugsturen. De geopende fles werd goed bevonden, hoewel het bij mij niks deed dan plakken als kauwgom. Die kreeg ik niet vergoed. De verzendkosten heen waren €7,20!! Terug zenden kostte mij (in envelop) €2,20. 10 flesjes kostten me € 19,80. Ik stuurde ze alle 10 terug - 1 gebruikt (want dan pas weet je of het werkt, niet dus) en krijg er 9 vergoed. Totaal heb ik dus niks en wel €7,20+€2,20 (heen en terugzenden) en €1,98 (teruggestuurde lijm) = € 11,38 voor NIKS betaald. Ik heb niks en vindt dit geen klantenservice.
Bedenk je dus twee keer voordat je iets bij deze winkel wilt uitproberen. De lijm is al afgekeurd. Daar zijn betere van: BD lijm bijv. (bol.com)

MK

Snel en netjes

Beschrijf hier uw ervaring

Snelle levering, netjes verpakt, leuk berichtje op de factuur én een klein presentje bij mijn bestelling! Hartstikke leuk, zal zeker vaker bestellen en andere naar jullie webshop verwijzen!

Romy

Snelle en nette levering!

Beschrijf hier uw ervaring

Goede ervaring. Spullen netjes verpakt en snel geleverd

prima

Ronnie Visser

Een goede firma

Beschrijf hier uw ervaring

Het product is optijd aangekomen en diegene voor wie het was was er super blij mee

Jacquline Christie

Altijd goed

Prina

DF van der Zwan

Perfect, Geregeld ,binnen 2 dagen in huis!

Overzichtelijke produkten

Georgine

Beschrijf hier uw ervaring

Mijn eerste bestelling, snelle levering, ziet er prima uit.
Ik ga er snel mee aan de slag.

Michelle Mohan

Top bedrijf!!!

Beschrijf hier uw ervaring

Voor het eerst besteld bij dit bedrijf en ik ben mega blij! Levering was erg snel en er zat een fijne gebruiksaanwijzing bij. Het resultaat was erg mooi!

Ron van Hoof

Snelle bezorging