Carla Koen

Absoluut top!

Snel, accurate vertalingen, heldere en snelle online processen

muscle klus en bestratingen BV

Wij werden zeer snel voorzien van een vertaling van onze aangeleverde documenten

Snelheid, niet duur

Van Aemstel Beheer BV

Tot nu toe heb ik twee vertalingen laten opmaken door Fairlingo en ik ben onder de indruk van de geleverde kwaliteit. De vertaling sluit helemaal aan bij mijn verwachtingen en ik kan de teksten... Tot nu toe heb ik twee vertalingen laten opmaken door Fairlingo en ik ben onder de indruk van de geleverde kwaliteit. De vertaling sluit helemaal aan bij mijn verwachtingen en ik kan de teksten direct gebruiken voor mijn zakelijke netwerk.

Consistent, vlot geleverd, goed werkend platform, direct een offerte

Pim

Handig in gebruik

Goede moderne interface. Vertaling moeilijk te beoordelen, maar genoeg vertrouwen in.

EP

Hele snelle levering!

Levering

Robberecht

Goede, professionele ervaring

Makkelijke website, snelle service, goede kwaliteit

Reactie Fairlingo:

Goedendag, bedankt voor de beoordeling van 5/5 sterren! We helpen jullie in de toekomst graag aan nog meer goede en professionele vertaalervaringen. Groeten, Team Fairlingo.

Cathelijne

Mijn ervaring met Fairlingo is erg goed. De betaling gaat gemakkelijk, en de vertalingen zijn altijd perfect. Ook komt mijn vertaalde tekst altijd binnen korte tijd binnen.

Snel, gemakkelijk en betrouwbaar

Reactie Fairlingo:

Dag Cathelijne, bedankt voor het delen van jouw ervaring! We zijn blij te lezen dat alles naar tevredenheid is en helpen je een volgende keer graag weer. Groeten, Team Fairlingo.

Danebroek

Al 2 keer eerder een vertaling laten maken betreffende een testament. Nu voor de derde keer nodig omdat er andere regels gelden in het buitenland.

Snelle en correcte afhandeling. Eenvoudig offerte aanvragen.

Reactie Fairlingo:

Dag Danebroek, bedankt voor je mooie review! Ook voor beëdigde vertaling kan je inderdaad bij ons terecht. Mocht je weer een document moeten laten vertalen, dan helpen we je graag verder. Groeten,... Dag Danebroek, bedankt voor je mooie review! Ook voor beëdigde vertaling kan je inderdaad bij ons terecht. Mocht je weer een document moeten laten vertalen, dan helpen we je graag verder. Groeten, Team Fairlingo.

Patrick Baas

Fantastisch bureau!

Geweldig snel en communicatief!

Reactie Fairlingo:

Dag Patrick, bedankt voor je uitmuntende beoordeling en enthousiasme over ons vertaalbureau en onze vertaalservices! Tot de volgende keer. Groeten, Team Fairlingo.

de Boer

Paar keer gebruik van gemaakt en elke keer heel snel een goede vertaling in de mail. Ook redelijk betaalbaar nog ook!

Vertaalopdracht wordt snel geaccepteerd door een vertaler en snel de vertaling in de mail

Reactie Fairlingo:

Bedankt voor je mooie woorden, waarmee je direct onze belangrijkste pijlers benoemd! Voor snelheid, kwaliteit en een aantrekkelijke prijs ben je inderdaad bij Fairlingo aan het juiste adres.... Bedankt voor je mooie woorden, waarmee je direct onze belangrijkste pijlers benoemd! Voor snelheid, kwaliteit en een aantrekkelijke prijs ben je inderdaad bij Fairlingo aan het juiste adres. Groeten, Team Fairlingo.