Bewertungen

2533 Bewertungen
Bewertung schreiben

94% der Kunden empfehlen dieses Unternehmen.

Anonym

Kamer in de huldigings-periode

Stärken

Het was me bewust dat het niet makkelijk zou zijn om op het korte termijn nog een bed te vinden in Amsterdam van 29 april t/m 1 mei (huldiging, koniginnedag). Ik heb dus anvraagen gestuurd via de site aan alle verhuurders die in die periode vrij zouden zijn volgens de pagina (met verhoogde prijzen dan maar dat had ik verwacht). Alleen heb na een dag of drie van sommige verhuurders nog helemaal geen reactie gehad, de anderen schrijven dat ze vol zitten. Jammer!

Antwort Bedandbreakfast.nl:

Beste heer/mevrouw,
Bedankt voor uw feedback. Wij stellen het zeer op prijs dat u de moeite genomen heeft genomen ons hierover te informeren. Wij vinden het erg vervelend dat de B&B’s die u benaderd heeft hun beschikbaarheid niet up-to-date hadden of nog niet gereageerd hebben op uw reserveringsaanvraag.
B&B-eigenaren hebben de mogelijkheid om hun beschikbaarheid bij te houden in een beschikbaarheidskalender binnen onze website. Als alle B&B-eigenaren de kalender up-to-date houden, levert dit een zeer informatieve en effectieve site op voor bezoekers. Helaas gebruiken niet alle B&B-eigenaren de kalender. B&B-eigenaren die de kalender niet gebruiken, worden ook getoond wanneer op een datum gezocht wordt. Zij hebben namelijk niet aangegeven op die datum niet beschikbaar te zijn.
Aangezien wij werken met vrijblijvende reserveringsaanvragen (gebruikers van Bedandbreakfast.nl hoeven niet meteen definitief te boeken en te betalen), kunnen wij eigenaren niet dwingen om de kalender bij te houden. Wel merken we dat steeds meer eigenaren de kalender bijhouden, zij worden dan ook prominenter op de site in beeld gebracht. Wij stimuleren op allerlei manieren dat de kalender wordt bijgehouden, maar de verantwoordelijkheid hiervoor ligt uiteindelijk bij de eigenaar.
Wij zijn het met u eens dat het erg vervelend is als u er niet vanuit kunt gaan dat de beschikbaarheid bij een B&B klopt. Wij zullen daarom extra aanpassingen binnen de website doorvoeren om eigenaren nog meer te stimuleren de beschikbaarheid in te voeren en bij te houden. Dit is voor ons een erg belangrijk punt.
Onze excuses voor het ongemak.
Wilt u daarnaast via het contactformulier op onze website aan ons doorgeven welke B&B’s nog niet op uw reserveringsaanvraag gereageerd hebben? Wij zullen dan contact opnemen met de B&B-eigenaren van de betreffende bed & breakfasts en hen verzoeken alsnog naar u te reageren.
Bedandbreakfast.nl

Punktzahl für Bedandbreakfast.nl: 2/5