Bewertungen

211 Bewertungen
Bewertung schreiben

97% der Kunden empfehlen dieses Unternehmen.

Niek Kienhuis

Service verkoop is zeer goed, en alle mogelijkheden met de maten van de meubels zijn ook zeer goed. Echter de afhandeling van de orde en levertijden zijn slecht. En dat is nog voorzichtig uitgedrukt. De meubels waren 3 maanden voordat we in het huis konden besteld. Ondanks de leenmeubels heeft dit nog eens 3 maanden geduurd. In totaal hebben we 26 weken op onze meubels gewacht. Ondanks de tegenpresentatie van een krukje van 30 euro , wat overigens onsympathiek overkwam. Waren er geen andere opties mogelijk? Ook de impregnatie van de stoelen waren niet gedaan. En kwamen wij hier 2 maanden geleden achter. En het was ook niet duidelijk bij jullie dat dit was uitgevoerd. Gelukkig na enig aandringen is dit alsnog gebeurt. Helaas horen wij deze berichten vaker in onze omgeving. Voornamelijk de levertijden komen vaak ter sprake wanneer we het over kotter woonmeubelen hebben. En dat is jammer want de meubels zijn goed, en we zijn er ook echt blij mee. Ik hoop dat jullie dit als feedback zien, en dat jullie hier wat mee kunnen.

Verkoop in sterren

4.5