Bewertungen

211 Bewertungen
Bewertung schreiben

97% der Kunden empfehlen dieses Unternehmen.

Kate Snellens

In de winkel zijn wij zeer goed geholpen. We hebben goed advies gekregen en zeker ook tips waar wij zelf niet aan gedacht zouden hebben. Er werd goed mee gedacht waarbij er ook rekening werd gehouden met onze smaak. Tevens ook prettig dat we het stofpaneel mochten lenen om zo de juiste vloer, muurverf uit te zoeken. Daarnaast ziet jullie winkel er gezellig en verzorgd uit!

Toen wij de meubels hebben bestelt hebben we aangegeven dat we dit midden december wilde ontvangen en dat er eventueel uitloop kon zijn naar januari. Helaas werden wij bericht dat de meubels 5 december geleverd zouden worden (niet helemaal midden december). Na wat moeite kon dit verschoven worden naar 22 december. Wij hebben in de verbouwing vertraging opgelopen tot begin januari. Jammer genoeg kregen wij de mededeling dat de meubels niet langer opgeslagen konden worden en dat we zelf naar een oplossing moesten zoeken. De meubels zijn voor als nog door jullie vriendelijke bezorgers nu opgestapeld in onze berging, aangezien het huis nog niet klaar is om ingericht te worden.

Punktzahl für Kötter Living DE: 4/5
Empfehlen Sie uns weiter? Ja