Bewertungen

15069 Bewertungen
Bewertung schreiben

98% der Kunden empfehlen dieses Unternehmen.

15069 Bewertungen

Greet

Goede zalf waardoor ik minder jeuk ondervind op mn lichaam

Samantha

Ik heb de deo bestelt, deze is echt goed. Je zweet wel, alleen ruik je helemaal niets.

Antwort AlkaVitae.de:

Dank voor het delen van je ervaring met de deo, fijn te horen dat je tevreden bent.
Vriendelijke groet,
Nathalie
Team Alka

Peter VR

Correcte communicatie, zeer snelle levering, top !

Nvt

Heerlijk product! Ruikt lekker licht naar zeep en fijn in gebruik. S’avonds nog steeds een fris gevoel en frisse geur. Top 👍🏼

Die alka neemt de geur niet weg maar zorgt ervoor dat je juiste vieze geuren krijgt. Nou is mij vertelt dat ik het 2 weken moet gebruiken, wat ik ook doe. Dus ik kijk het aan

Hallo,
Wij raden inderdaad aan Alka® Deo tenminste 2 weken uit te proberen. Als je voorheen een antitranspiratiemiddel hebt gebruikt, zijn de poriën onder je oksels verstopt door de aluminiumzouten. Deze moet je lichaam eerst afvoeren voordat het weer normaal kan functioneren.
Groeten, klantenservice Alka

L

Hallo,
Wij raden aan Alka® Deo tenminste 2 weken uit te proberen. Als je voorheen een antitranspiratiemiddel hebt gebruikt, zijn de poriën onder je oksels verstopt door de aluminiumzouten. Deze moet je lichaam eerst afvoeren voordat het weer normaal kan functioneren.
Groeten, klantenservice Alka