Bewertungen

15094 Bewertungen
Bewertung schreiben

98% der Kunden empfehlen dieses Unternehmen.

15094 Bewertungen

Els Schroeders

Jammer dat er geen scrub meer verkrijgbaar is.
In de verpakking zit nu karton, ik vind dit vuil om uit te pakken en veel afval om te recycleren, ook al is karton milieuvriendelijk.
Tip:...
Jammer dat er geen scrub meer verkrijgbaar is.
Tip: indien jullie karton willen blijven gebruiken misschien niet bewerken met een perforator, maar volledig laten.

Antwort AlkaVitae.de:

Beste Els,
De scrub is jammer genoeg uit het assortiment. Misschien komt deze later in een andere vorm terug.
Dank voor uw tip! Wij proberen inderdaad zoveel mogelijk karton te recyclen...
Beste Els,
Dank voor uw tip! Wij proberen inderdaad zoveel mogelijk karton te recyclen zodat wij het milieu minder belasten.
Groeten, team Alka

Jacqueline van Mierlo

Voorspoedig , had best een klein pakje besteld, dit zat in een doosje dat niet door de brievenbus kon, als het in een enveloppe was verpakt dan had het in de brievenbus gekund en had ik er niet voor... Voorspoedig , had best een klein pakje besteld, dit zat in een doosje dat niet door de brievenbus kon, als het in een enveloppe was verpakt dan had het in de brievenbus gekund en had ik er niet voor thuis hoeven blijven en het was volgens mij goedkoper geweest voor de bezorging.

Antwort AlkaVitae.de:

Beste Jacqueline,
Dank voor uw reactie.
Beste Jacqueline,
Dank voor uw reactie.
Sommige brievenbussen zijn net wat smaller waardoor onze brievenbusdoosjes net niet passen. U kunt dit aangeven bij uw bestelling. Wij zullen dan het pakketje in een envelop versturen.
Groeten, klantenservice Alka