Bewertungen

15069 Bewertungen
Bewertung schreiben

98% der Kunden empfehlen dieses Unternehmen.

15069 Bewertungen

Liesbet

De deo is echt supergoed!!

Beste Liesbet,
Dank voor het delen en fijn te lezen dat je de deo supergoed vindt.

Anja Van Peer

Ik kan niet zonder Alka creme

Beste Anja,
Dank voor het delen en de crème is inderdaad fantastisch!

Michelle Flierman/Shanti

Ik wil in geen principe een slecht review geven, maar wel mijn pakket ontvangen.

Antwort AlkaVitae.de:

Wat ontzettend vervelend. Ik ga direct contact opnemen met het verzendbedrijf, ik houd u via e-mail op de hoogte.
Nathalie
Team Alka

Ivette Dijs

Ik heb eerder wel eens iets besteld, daarover was ik tevreden. Over de klantenservice ben ik ook tevreden. Bestellen is gemakkelijk en het wordt vlot bezorgd.
Ik ben echter niet tevreden over...
Ik ben echter niet tevreden over de werking van de deodorant. Het werkt bij niet en dan os het toch een dure aanschaf, ook al was heg een aanbieding.....
Zou ik de ongeopende verpakking kunnen retourneren? En zo ja, waar kan ik het dan naartoe sturen?
Ik hoop op een reactie
Hartelijke groet,
Ivette Dijs

Beste Ivette,
Beste Ivette,
Wij raden je aan Alka® Deo tenminste 2 weken uit te proberen. Als je voorheen een antitranspiratiemiddel hebt gebruikt, zijn de poriën onder je oksels verstopt door de aluminiumzouten. Deze moet je lichaam eerst afvoeren voordat het weer normaal kan functioneren. Dit proces kan dan tijdelijk gepaard gaan met detox-verschijnselen.
Wil je toch een deo terugsturen dan kan je contact opnemen met onze klantenservice. Telefonisch via 040-3040017 of per e-mail, klantenservice@alka.nl