Bewertungen

15094 Bewertungen
Bewertung schreiben

98% der Kunden empfehlen dieses Unternehmen.

15094 Bewertungen

W.P Spoel

Alka druppels kon ik niet bestellen in de 20% weken, ik vind het niet aardig van Alka dat ze geen kortingscode toegezegd hebben aan deze klanten. Mijn Alka creme kon ik wel bestellen en als vanouds... Alka druppels kon ik niet bestellen in de 20% weken, ik vind het niet aardig van Alka dat ze geen kortingscode toegezegd hebben aan deze klanten. Mijn Alka creme kon ik wel bestellen en als vanouds was dat goed geregeld.

Antwort AlkaVitae.de:

Geachte heer of mevrouw Spoel,
Geachte heer of mevrouw Spoel,
Inderdaad vervelend dat de druppels niet voorradig waren. Neem gerust contact op met onze klantenservice om alsnog de druppels te bestellen met korting. Onze klantenservice is bereikbaar op 040-3040017.
Groeten Belinda
AlkaVitae

L.

Bestelling en levering zijn goed verlopen. Alleen merk ik geen positief effect van de Alka druppels bij de fibro klachten, dus dat is wel jammer

Antwort AlkaVitae.de:

Beste,
Beste,
Het kost bij fibromyalgie vaak wat meer tijd voordat je verlichting van de klachten gaat ervaren. Ontzuren is een proces dat geleidelijk gaat in het lichaam. Neem gerust voor persoonlijk gezondheidsadvies contact op met een van onze coaches, 040-3040017. Zij helpen u graag verder.
Groeten Belinda
AlkaVitae

Annemiek Driessen-Hovens

Zeeeeer goed!! Bezorging in Frankrijk zonder portikosten!!!! Hoop dat dit zo blijft!! En nog heel snel bezorgd ook. Supertevreden, ook over de produkten, zal dan ook weer bestellen.