Bewertungen

15100 Bewertungen
Bewertung schreiben

98% der Kunden empfehlen dieses Unternehmen.

15100 Bewertungen

Mia

Alles ok maar is nog te vroeg om de werking van de producten te beoordelen

Beste Mia,
Beste Mia,
Het kost inderdaad meer tijd om de werking van de producten te behoordelen. Ontzuren is een proces dat geleidelijk gaat. U kunt altijd voor persoonlijk gezondheidsadvies contact opnemen met onze coaches.
Succes met ontzuren & warme groet, Belinda
AlkaVitae

Arno

Goed, behalve dat je niet weet wanneer het pakket wordt geleverd. Je kunt dit ook niet zelf bepalen. Jammer!

Beste Arno,
Onze pakketten worden verstuurd met Track & Trace. U zou het pakket moeten kunnen volgen.
Beste Arno,
Mocht dit niet lukken neem dan gerust contact op met onze klantenservice. Dan kijken zij met u mee.
Groet, team Alka

Geen bedrijf

Goed maar ik heb het weggegooid niet te drinken dacht dat het thee was foutje weg 19euro

Antwort AlkaVitae.de:

Vervelend te lezen dat u de thee niet lekker vond en dat u de thee heeft weggegooid. De smaak kan altijd worden aangepast door het toevoegen van bijvoorbeeld gember of een schijfje... Vervelend te lezen dat u de thee niet lekker vond en dat u de thee heeft weggegooid. De smaak kan altijd worden aangepast door het toevoegen van bijvoorbeeld gember of een schijfje citroen.
Groet, team Alka

Marieke Arts

Moet nog geleverd worden , zelf ben ik niet erg te spreken over de DHL

Beste Marieke,
Uw pakket was geleverd bij een afhaalpunt omdat u niet thuis was en niet in de gelegenheid was het pakket op te halen. Het pakket is inmiddels opnieuw verzonden.
Groeten,...
Beste Marieke,