Bewertungen

15100 Bewertungen
Bewertung schreiben

98% der Kunden empfehlen dieses Unternehmen.

15100 Bewertungen

Marianne razenberg

Perfect

Beste Marianne,
Dank voor het delen van uw ervaring en u mag altijd contact met ons opnemen bij eventuele vragen :-)
Hartelijke groet, Belinda

Marja

Helaas heb ik geen bestelling ontvangen. DHL beweert dat ze de bestelling bij een pakketpost hebben afgeleverd, maar daar is nooit iets afgeleverd. DHL heeft dit gedaan omdat ik niet thuis zou zijn.... Helaas heb ik geen bestelling ontvangen. DHL beweert dat ze de bestelling bij een pakketpost hebben afgeleverd, maar daar is nooit iets afgeleverd. DHL heeft dit gedaan omdat ik niet thuis zou zijn. Ik was wél thuis.

Beste Marja,
Beste Marja,
Dank voor het delen van uw ervaring. Heeft u het pakket inmiddels ontvangen? Zo niet, dan horen wij dat graag en zorgen wij uiteraard voor een gepaste oplossing. Wij zijn bereikbaar op 040-3040017.
Vriendelijke groet, Belinda

Ageeth van Mil

Beste Ageeth,
Dank voor het delen van uw ervaring met onze klantenservice. Fijn te horen dat onze klantenservice het heeft opgelost.
Groeten Belinda