Bewertungen

14954 Bewertungen
Bewertung schreiben

98% der Kunden empfehlen dieses Unternehmen.

14954 Bewertungen

Fysio-Line

Had graag wat folders o.i.d. ontvangen ter promotie in onze praktijk

Leo H.

Kreeg zelfs een gratis doosje ALKA-thee met appel

Dag Leo,
Dank voor uw reactie. Fijn te lezen dat u blij bent met de appelthee.
Warme groet, Belinda

Rita

Goede producten en hoop dat er ook een shampoo ontwikkeld gaat worden.

Beste Rita,
Dank voor uw review. Het ontwikkelen van nieuwe producten kost helaas veel tijd maar wij zijn achter de schermen bezig met het ontwikkelen van een shampoo.
Groeten,...
Beste Rita,
Groeten, Belinda

G.IJsenbrandt

Het vlgd Ik geniet al jaren van de de ALKA thee en was weer toe aan een nieuwe bestelling.Oh doe ik ff.helaas nee dus
De reden is nog steeds niet écht duidelijk maar mijn adres bleek eveneens...
De reden is nog steeds niet écht duidelijk maar mijn adres bleek eveneens in België te bestaan. Hoe dat is gekomen geen idee maar dit hield dus in dat ik op dat moment geen bestelling kon plaatsen. Nogal wanhopig (wat doe ik verkeerd) de klantenservice gebeld. Het probleem uitgelegd en ook zij vonden dit zeer vreemd maar lang verhaal kort zij hebben mij enorm en op een zeer vriendelijke en duidelijke manier geholpen waar ik hen nogmaals zeer dankbaar voor ben en met het volste vertrouwen dat het de vlgd keer weer probleemloos zal verlopen.

Beste mevrouw IJsenbrandt,
Dank voor uw reactie en fijn dat wij u konden helpen. Goed dat u contact had opgenomen met onze klantenservice.
Warme groet, Belinda

Antje

Het is een heerlijk eerlijk product waar je niet genoeg van kan krijgen

Maike

De thee is geweldig en smaakt super, een aanrader. Ik kreeg er een gratis thermos beker bij, super leuk alleen hij is jammer genoeg kapot.

Dag Maike,
Fijn dat ik u heb gesproken. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat de beker kapot is. Zoals telefonisch besproken sturen wij een nieuwe reisbeker naar u toe.
Groeten,...
Dag Maike,