Bewertungen

15112 Bewertungen
Bewertung schreiben

98% der Kunden empfehlen dieses Unternehmen.

15112 Bewertungen

Linda

De Alka bestelling heeft op mij een goede indruk achtergelaten. Snel en netjes verpakt, ik kom zeker terug! Ik ben dankbaar dat ik Alka heb gevonden, want voel mij véél beter nu!

Antwort AlkaVitae.de:

Dag Linda,
Dank voor het delen van uw ervaring. Fijn te lezen dat u zich veel beter voelt. Mochten wij nog wat voor u kunnen betekenen, neem dan gerust contact met ons op!
Groeten,...
Dag Linda,
Groeten, Belinda
AlkaVitae

elisa

Goed. Het krijgen van het pakket duurde wat langer dan verwacht maar het lag niet aan Alka maar aan de drukte bij post.nl

Antwort AlkaVitae.de:

Dag Elisa,
Dag Elisa,
Dank voor het delen van uw ervaring rondom het ontvangen van uw bestelling. Wij merken inderdaad dat sommige brievenbus pakketten langer onderweg dan wat u normaal van ons gewend bent. Onze excuses voor de vertraging. Dank voor uw begrip!
Groet, Belinda
AlkaVitae

Marijke van Beelen

Verliep heel vlot, snel geleverd ook, goed verpakt allemaal.