Bewertungen

15112 Bewertungen
Bewertung schreiben

98% der Kunden empfehlen dieses Unternehmen.

15112 Bewertungen

B snijder

Antwort AlkaVitae.de:

Beste mevrouw Snijder,
Dank voor het delen van uw ervaring met onze klantenservice!
Fijn te lezen dat u goed bent geholpen.
Groet, team Alka

Guy Noldus

Zeer vlot en de producten zijn van hoge kwaliteit

Rene kortlever

Duurde iets langer dan dat ik had verwacht. S morgens vroeg besteld. Ik kreeg de volgende dag de bevestiging dat het pakket eind van de dag verstuurd zou worden. Nog 3 dagen moeten wachten voordat... Duurde iets langer dan dat ik had verwacht. S morgens vroeg besteld. Ik kreeg de volgende dag de bevestiging dat het pakket eind van de dag verstuurd zou worden. Nog 3 dagen moeten wachten voordat het pakketje werd bezorgt. Wellicht komt het door mijn enorme pijn van de jicht dat het wachten als lang werd ervaren.

Antwort AlkaVitae.de:

Geachte heer Kortlever,
Onze excuses voor de vertraging. Het is uiteraard erg vervelend lang(er) te moeten wachten als je veel pijn hebt. Hopelijk gaat het inmiddels weer wat beter!
Groeten,...
Geachte heer Kortlever,
Groeten, Belinda
AlkaVitae

Hilde Hofman

Goed, het leek in mijn account alsof de producten al geleverd waren, maar dat was nog niet zo. Daarover contact gehad met de klantenservice die mij terugbelden dat de levering de volgende dag zou... Goed, het leek in mijn account alsof de producten al geleverd waren, maar dat was nog niet zo. Daarover contact gehad met de klantenservice die mij terugbelden dat de levering de volgende dag zou plaatsvinden, wat ook zo was.