Bewertungen

15115 Bewertungen
Bewertung schreiben

98% der Kunden empfehlen dieses Unternehmen.

15115 Bewertungen

Anna Agricola

Dag Anna,
Dank voor het delen van uw ervaring met onze klantenservice. Fijn te lezen dat u een leuk en goed gesprek heeft gehad.
Groeten, team Alka

Stephanie

Normaal

Beste Stephanie,
Beste Stephanie,
Deze reviews zijn bedoeld of de verzending goed is gegaan en of u goed te woord bent gestaan door onze klantenservice. Het duurt vaak wat langer voordat mensen verlichting gaan ervaren door het ontzuren. Er is vaak jarenlange opbouw aan afvalstoffen aan vooraf gegaan. Neem gerust voor persoonlijk gezondheidsadvies contact op met een van onze coaches, 040-3040017.
Succes met het ontzuren!
Groeten team Alka

Els

Heel goed

Dag Els,
Dank voor het delen van uw ervaring.
Dag Els,
Dank voor het delen van uw ervaring.
Het duurt soms enkele weken voordat verlichting wordt ervaren. U kunt altijd voor persoonlijk gezondheidsadvies contact opnemen met onze coaches, 040-3040017.
Succes met het ontzuren!
Groet, Belinda
AlkaVitae

tkass

Goed en snel

Antwort AlkaVitae.de:

Fijn te lezen dat u het pakket snel in huis had en dank voor het delen van uw ervaring.
Groet, Belinda
Team Alka

Jessica amorgaste

Heel snel zelfs met de corona!
Super tevreden

Beste Jessica,
Wij versturen dagelijks onze pakketten en gelukkig komen de meeste pakketten nog steeds snel aan bij onze klanten.
Dank voor het delen van uw ervaring!
Groeten,...
Beste Jessica,
Dank voor het delen van uw ervaring!
Groeten, Belinda
AlkaVitae