Bewertungen

15117 Bewertungen
Bewertung schreiben

98% der Kunden empfehlen dieses Unternehmen.

15117 Bewertungen

Monique

Duidelijke informatie gedurende proces en keurig geleverd

Dag Monique,
Fijn te lezen dat alles naar wens was. Dank voor het delen van uw ervaring.
Groeten, Belinda
AlkaVitae

Roel

Positief, vlot geregeld

Dag Roel,
Fijn te lezen dat u zo tevreden bent over onze klantenservice. Dank voor het delen van uw ervaring.
Groet,
Team Alka

W. Giesselbach

De orderafhandeling van mijn Alka bestelling verliep prima. Snel, goed verpakt en kon zo in de brievenbus.

Anonym

Helaas liep de bezorging vertraging op. Het is naar mijn mening beter om te kiezen voor pakketbezorging i.p.v. postbezorging. Dit waarborgt een véél snellere bezorging.
De bestelling was...
De bestelling was uitstekend verpakt en bevatte ook veel informatie. Een visitekaartje!
N.B. Indien de bezorging sneller was verlopen zou ik vijf sterren hebben gegeven.

Antwort AlkaVitae.de:

Dank voor het delen van uw ervaring.
Dank voor het delen van uw ervaring.
Sommige producten passen door de brievenbus waardoor wij voor brievenbus bezorging kiezen. Voordeel is dat onze klanten hiervoor niet thuis hoeven te blijven. Soms komt het inderdaad voor dat het pakketje iets langer onderweg is.
Groeten Belinda
AlkaVitae