Bewertungen

15120 Bewertungen
Bewertung schreiben

98% der Kunden empfehlen dieses Unternehmen.

15120 Bewertungen

Harmonie

Supergoed

Antwort AlkaVitae.de:

Dag Harmonie,
Dag Harmonie,
Fijn te lezen dat u goed bent geholpen door de dames van onze klantenservice! Zij staan de mensen graag te woord en helpen graag mensen verder met hun gezondheidsvragen.
Groet,
Team AlkaVitae

Corrie Kreft-Velberg

Prima, snelle levering en werd op de hoogte gesteld daarover.

vrouw

Bestelling en levering waren snel geregeld. Alleen de aflevering met dpd liet te wensen over. Ik ben geen fan. Was helaas niet thuis bij aflevering, ik kon het afhalen bij een dpd afhaalpunt.... Bestelling en levering waren snel geregeld. Alleen de aflevering met dpd liet te wensen over. Ik ben geen fan. Was helaas niet thuis bij aflevering, ik kon het afhalen bij een dpd afhaalpunt. Volgende dag daar naar toe: geen pakketje. Aan het eind vd dag een mail dat het niet gelukt was om af te leveren. Helaas was het vrijdag; uiteindelijk maandag het pakketje afgeleverd.

Elvira roest

Perfect

Antwort AlkaVitae.de:

Dag Elvira,
Dank voor het delen van jouw ervaring met onze klantenservice. Wij zullen dit doorgeven aan onze klantenservice medewerkers.
Groeten, team AlkaVitae