Bewertungen

15120 Bewertungen
Bewertung schreiben

98% der Kunden empfehlen dieses Unternehmen.

15120 Bewertungen

Anonym

Antwort AlkaVitae.de:

Fijn te lezen dat u een tevreden klant bent. Dank u wel voor het doorgeven!
Groeten, team AlkaVitae

Mw Kolle

Super snelle levering

Beste mevrouw Kolle,
Dank voor het delen van uw ervaring rondom de verzending van uw pakket.
Groeten, klantenservice AlkaVitae

Anonym

Het pakket was blijkbaar al geleverd. Werd gewoon aan de voordeur gezet zonder enige melding . Geen melding gekregen van levering. Dit had er zeker moeten zijn dan had ik al sneller gereageerd. Ik... Het pakket was blijkbaar al geleverd. Werd gewoon aan de voordeur gezet zonder enige melding . Geen melding gekregen van levering. Dit had er zeker moeten zijn dan had ik al sneller gereageerd. Ik heb een week nadien de klantenservice geraadpleegd

Antwort AlkaVitae.de:

Bedankt voor het delen van uw ervaring.
Bedankt voor het delen van uw ervaring.
Goed dat u contact heeft opgenomen met onze klantenservice. Het is uiteraard nooit de bedoeling dat een pakket bij de voordeur mag worden gezet.
Groet, team AlkaVitae

Leontine

Nu alweer voor de tweede keer zeer punctueel en keurig binnen een week geleverd, en dat voor een bestelling naar Frankrijk! Mijn complimenten.

Beste Leontine,
Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring met onze klantenservice. Fijn te lezen dat de pakketten al binnen een week zijn geleverd in Frankrijk.
Wij streven er naar om...
Beste Leontine,
Wij streven er naar om onze klanten zo goed mogelijk te helpen met alle (gezondheid) vragen.
Groeten, team AlkaVitae