Bewertungen

211 Bewertungen
Bewertung schreiben

97% der Kunden empfehlen dieses Unternehmen.

211 Bewertungen

Raymond Vrielink

Ervaring over het algemeen goed. Wel was de levertijd van onze tafel extreem lang vertraagd.

Anonym

Heel fijn geholpen, alle tijd genomen . Geleverd op afgesproken tijd en goed hierover gecommuniceerd. Een verademing als je andere woonwinkels kent!

Anonym

Advies goed, klantvriendelijkheid goed, alleen toen levering tafel wel heeeeel erg lang duurde moest ik er zelf telkens achteraan bellen

Antwort Kötter Living DE:

Bedankt voor de feedback! De levertijden van onze producten uit Indonesie zijn inderdaad behoorlijk opgelopen dit jaar. We komen net terug uit Indonesie en hebben nieuwe afspraken gemaakt en nieuwe... Bedankt voor de feedback! De levertijden van onze producten uit Indonesie zijn inderdaad behoorlijk opgelopen dit jaar. We komen net terug uit Indonesie en hebben nieuwe afspraken gemaakt en nieuwe partners erbij gevonden die ook voor ons aan de slag gaan.
Het blijft een uitdaging om op maat gemaakte producten snel vanuit Indonesie naar Nederland te krijgen. Het lukt ons gelukkig steeds beter! Hopelijk tot ziens in onze winkel!

Anonym

Veel keuze, mooie produkten, goede service

Emile Besseler

Goede service en advies, mooie collectie.*

Anonym

Helaas is het zo dat onze bestelling veel te laat werd geleverd, zo'n 3 mnd. De leverdatum werd telkens met een maand verlengt. Dan was het ook nog eens zo dat we zelf elke keer hebben gebeld omdat... Helaas is het zo dat onze bestelling veel te laat werd geleverd, zo'n 3 mnd. De leverdatum werd telkens met een maand verlengt. Dan was het ook nog eens zo dat we zelf elke keer hebben gebeld omdat we van Kotter dan nog geen bericht hadden gekregen. We hebben na 2 mnd een leentafel gehad en toen onze eigen tafel binnenkwam vonden ze het vreemd dat we niet elke dag tijd hadden om de bestelling te laten bezorgen. Er is toen een datum afgesproken, maar toen ik daarover nogmaals belde om te bevestigen, bleek dat de tafel toch op een ander tijdstip (er zouden geen mensen beschikbaar zijn in een eerste afspraak) geleverd werd. Al met al vond ik de communicatie omtrent levering erg slecht. Het was vriendelijk dat we tijdelijk een leentafel kregen, maar dat mag dan ook na 2 mnd.

Antwort Kötter Living DE:

Bedankt voor de feedback! De levertijden van onze producten uit Indonesie zijn inderdaad behoorlijk opgelopen begin dit jaar. Onze partners in Indonesie hebben vaak problemen gedurende het... Bedankt voor de feedback! De levertijden van onze producten uit Indonesie zijn inderdaad behoorlijk opgelopen begin dit jaar. Onze partners in Indonesie hebben vaak problemen gedurende het regenseizoen. We komen net terug uit Indonesie en hebben nieuwe afspraken gemaakt en nieuwe partners erbij gevonden die ook voor ons aan de slag gaan. Dit zal onze levertijden in de toekomst in elk geval verkorten.

Kort maar krachtig, TOP.

Nette betrouwbare zaak