Bewertungen

2533 Bewertungen
Bewertung schreiben

94% der Kunden empfehlen dieses Unternehmen.

2533 Bewertungen

B&B Enk

Stärken

Unkompliziertes suchen, finden und reservieren über die Seite möglich.

Yesche Udo Regel

Leicht zu lesende Website. Ich konnte sofort Kontakt mit 2 Bed and Breakfasts in Amsterdam aufnehmen, die auch bald geantwortet haben.

Stärken

Leider hatten diese dann kein Zimmer mehr frei.

Sehr zufrieden

Anonym

Ihren Internetauftritt fand ich sehr gut, er war gut verständlich.

Stärken

Habe innerhalb von 12 Stunden eine Mail von der Vermieterin bekommen. Alles sehr gut.

Adrian

Er wahr sehr gut. Das Frühstück war sehr reichhaltig, der Garten war wunderschön und das Preis-Leistungs Verhältnis ist einzigartig!!!

Bisher war alles hervorragend

Renate Kallien

Bin immer wieder super zufrieden!!

Stärken

Bislang habe ich immer nur sehr gute Erfahrungen gemacht

Ilka

Übernachtung in Dordrecht

Stärken

Übersichtliches Suchportal, Unterkunftsanfrage würde zügig bearbeitet. ich werde Sie weiterempfehlen!!!

Anonym

Beschikbaarheid van B&B's structureel onjuist op de site.

Stärken

In de laatste 2 weken 2 maal een reservering ingediend. In beide gevallen voor kamers die overduidelijk beschikbaar waren (zelfs meerdere per B&B). In beide gevallen duurt het meerdere dagen voordat... In de laatste 2 weken 2 maal een reservering ingediend. In beide gevallen voor kamers die overduidelijk beschikbaar waren (zelfs meerdere per B&B). In beide gevallen duurt het meerdere dagen voordat een antwoord komt. In beide gevallen blijkt dan de kamer voor de geboekte 3 nachten toch niet beschikbaar te zijn. En ook in beide gevallen staat vele dagen later de betreffende kamer(s) nog steeds als boekbaar op de site.

In dit geval ging het om 't Kogerveld, De Koog en om B&B De Koog Texel, De Koog.

Enkele maanden geleden gebeurde precies hetzelfde. ik kan niet beoordelen of het hier om buitengewone laksheid van de B&Beigenaar gaat, of dat men hoopt de kamer voor meer dan 3 dagen te kunnen boeken en ons daarom met een smoes afscheept en toch de kamer op de site beschikbaar houdt.

In beide gevallen voor mij als klant vervelend, tijdrovend, onvriendelijk en onprofessioneel.

De tactiek moet dan blijkbaar zijn dat we bij 10 B&B's reserveren in dehoop dat 1 daarvan echt wat beschikbaar heeft.

Antwort Bedandbreakfast.nl:

Beste,
Beste,
Hartelijk dank voor het toevoegen van uw feedback. Wat jammer dat u telkens te horen heeft gekregen dat u toch niet bij de betreffende accommodaties terecht kon. Klaarblijkelijk hebben deze B&B's hun beschikbaarheidskalender niet goed geüpdatet. Anders had u vooraf al geweten dat u hier helaas niet meer kon overnachten op de gewenste data.
We hebben inmiddels contact gehad met de B&B-eigenaren en hen hierop aangesproken.
Onze excuses voor het ongemak!
Het team van Bedandbreakfast.nl

Einfach