Luxeist

4163 reviews
Write a review

Anonymously

Horloge werkt niet bij ontvangst. Nieuwe batterij.

Nabila

Na mijn bestelling had ik geen ontvangstbevestiging e-mail gekregen. Toen had ik outletuur hier per e-mail over benaderd en een dag of 2 kreeg ik mijn ordernummer met track and trace nummer. Mijn... Na mijn bestelling had ik geen ontvangstbevestiging e-mail gekregen. Toen had ik outletuur hier per e-mail over benaderd en een dag of 2 kreeg ik mijn ordernummer met track and trace nummer. Mijn bestelling kreeg ik supersnel. Ga zeker hier vaker bestellen

H.L. Visser

Snelle levering, product zoals beschreven

Lorina Boterdaele

Super blij met mijn aankoop bij OutletUur!
Super blij met mijn aankoop bij OutletUur!
Ik ben echt super tevreden met mijn bestelling bij OutletUur. De website is heel gebruiksvriendelijk en de aanbiedingen zijn echt de moeite waard! Ik was verrast door de lage prijzen en de goede kwaliteit van de producten. De levering ging snel en was zeer goed verpakt. In krijg ook altijd mails met de laatste aanbiedingen , Ik voel me echt gewaardeerd als klant. OutletUur heeft mijn verwachtingen echt overtroffen en ik ga hier zeker vaker bestellen. Echt een aanrader!"

Anonymously

Mijn 2de uurwerk dat ik hier koop en zeer tevreden. Mijn eerste uurwerk is al een paar jaar oud en werkt nog altijd perfect.

Benno Schippers

Heerlijk veel tijd voor weinig geld.

Chantal Zwakhalen

Na enkele slechte reviews te hebben gelezen had ik mijn twijfels maar integendeel, binnen 5 dagen had ik mijn diesel horloge binnen, mijn man is er heel blij mee, was goed verpakt en echt geen nep.... Na enkele slechte reviews te hebben gelezen had ik mijn twijfels maar integendeel, binnen 5 dagen had ik mijn diesel horloge binnen, mijn man is er heel blij mee, was goed verpakt en echt geen nep. Werdt goed op de hoogte gehouden via de mail.
Ik zal zeker nog eens bestellen...TOP!!

Ger Jansen

Bestelling, levering alles goed afgehandeld, uit principe geef ik nooit 5 sterren er valt altijd wel wat te verbeteren.

Parfum

Prima,goede ervaring Soms moet je alleen er even op wachten.
Ik begrijp echt al die negatieve reacties niet,