Luxeist

4163 reviews
Write a review

Mildred

Parfum besteld en is de orginele. Veel goedkoper dan in de winkel. Komt uit Italiƫ. Snelle levering. Ik bestel weer, als dit op is, bij OutletUur!

Boy

Een zeer aantrekkelijke prijs heeft me overgehaald dit product te bestellen, ondanks de matige en twijfel zwaaiende reviews over met name de echtheid van deze J'adore. De verpakking (het doosje)... Een zeer aantrekkelijke prijs heeft me overgehaald dit product te bestellen, ondanks de matige en twijfel zwaaiende reviews over met name de echtheid van deze J'adore. De verpakking (het doosje) wijkt nl. iets af van de originele. Verder kunnen we niks ontdekken aan geur en/of kwaliteit. De levering duurde erg lang: kwam uit een schimmig industriegebieden vlak boven Rome, met GLS (google maps, leuk). Je werd wel goed op de hoogte gehouden met track en trace. Toch het 'risico' waard, zeker voor die prijs: gewoon doen.

Anonymously

Zeer snel en vlug geleverd

Thea Buteijn

Slechte aankoop vreemd geur van libre ysl fles kapot inhoud is aangepast, naar mijn ervaring hiermee. Ik heb originele sample proef bij douglas gehad en daar ook de fles uitgeprobeerd. Geen twijfel... Slechte aankoop vreemd geur van libre ysl fles kapot inhoud is aangepast, naar mijn ervaring hiermee. Ik heb originele sample proef bij douglas gehad en daar ook de fles uitgeprobeerd. Geen twijfel mogelijk geur komt totaal niet overeen met originele geur. Ik voel mij dan ook teleurgesteld en genept,zeker als je toch 88euro heb betaald.

Frida Rotinsulu

Heel goed en snel bezorging