Luxeist

4163 reviews
Write a review

Erik den Ouden

Goede beschrijving. Eenvoudig bestelproces. Snel geleverd.

Jozef Peeters

Prima , een positieve ervaring.
Goed product en netjes afgeleverd.
Top aan alle medewerkers.

Anonymously

Goedkoop maar het duurt wel wat langer

Anonymously

Ik heb maar 1 deel van de bestelling ontvangen het andere deel niet, ik krijg geen antwoord via mail

Allereerst bedankt voor uw recensie.
U had inderdaad 1/2 bestelde luchtjes ontvangen, door een klein vergissing bij onze verzendafdeling.
U had ons hierover gemaild en wij hebben...
Allereerst bedankt voor uw recensie.
U had ons hierover gemaild en wij hebben 2 dagen later uw andere luchtje meteen op de post gedaan naar u toe.
Wegens het ongemak had u ook €5 korting gekregen op uw bestelling.
Nogmaals onze excuses voor de late levertijd, wij hopen dat u inmiddels geniet van uw luchtjes :)

Martin Sonnema

Stond dat er snel geleverd zou worden . Heb nog steeds niets ontvangen. Krijg via gls mailtjes uit Italië dat het eraan komt . Maar eerst zien dan geloven. Ik ben nog steeds sceptisch. Ik wacht nog... Stond dat er snel geleverd zou worden . Heb nog steeds niets ontvangen. Krijg via gls mailtjes uit Italië dat het eraan komt . Maar eerst zien dan geloven. Ik ben nog steeds sceptisch. Ik wacht nog af.

Beste Martin,
Allereerst bedankt voor uw recensie.
U had inderdaad uw bestelling wat laten ontvangen, dit omdat u geen huisnummer had ingevuld tijdens het bestellen! Kan gebeuren.
U had...
Beste Martin,
Allereerst bedankt voor uw recensie.
U had ons hierover gemaild, wij hebben u direct geholpen.
U had daarna uw bestelling meteen ontvangen, wij hopen dat u er veel plezier me heeft!

Brenda Sey

Heeft lang geduurd voor mijn parfum toegekomen is , heb daarvoor 5 E korting gekregen, er waren enkele communicatieproblemen doch alles is uiteindelijk correct verlopen. Zeer tevreden over mijn... Heeft lang geduurd voor mijn parfum toegekomen is , heb daarvoor 5 E korting gekregen, er waren enkele communicatieproblemen doch alles is uiteindelijk correct verlopen. Zeer tevreden over mijn fles .

Outletuur

Scammer stole my money and didn’t send me anything

Allereerst bedankt voor uw recensie.
U had uw bestelling inderdaad niet ontvangen zoals beloofd, dit omdat er wat mis was gegaan tijdens de betaling.
Nadat u ons hierover had...
Allereerst bedankt voor uw recensie.
Nadat u ons hierover had gemaild en uw betaalbewijs had toegestuurd, hebben wij uw bestelling meteen opgestuurd.
Deze is inmiddels binnen en wij hopen dat u er blij mee bent :)

Sabine kleintjes

Ik ben blij dat ik jullie gevonden heb op het internet, want ik ben heel blij met de aankoop. Een hele mooie scherpe prijs voor een heerlijk luchtje. Duurt wel wat langer, maar was het wachten... Ik ben blij dat ik jullie gevonden heb op het internet, want ik ben heel blij met de aankoop. Een hele mooie scherpe prijs voor een heerlijk luchtje. Duurt wel wat langer, maar was het wachten zeker waard.