Luxeist

4163 reviews
Write a review

Marianne Ebbing

Goede kijk op het product

Leon Sibbel

De service goed, De prijs niet te verslaan outletuur laat ik nooit meer gaan.

Kseniya Velma

Ik ben zeer tevreden met mijn bestelling, ik bestel graag nog een keer 👌🏻

Metin

Oplichters

Beste Metin,
Jammer dat u zo over ons denkt. Ik heb zojuist alle emails tussen u en mijn collega's doorgenomen.
Het blijkt dus dat er een foutje is geweest bij onze financiële afdeling,...
Beste Metin,
Het blijkt dus dat er een foutje is geweest bij onze financiële afdeling, waardoor u enkel €15 korting had gekregen in plaats van de beloofde €20.
Wel jammer dat u niet eerst contact heeft opgenomen met ons zodat wij dit hadden kunnen rechtzetten voor u. Zoals u weet is dit al 160 dagen geleden gebeurt.
Ik heb dit doorgegeven aan onze financiële afdeling, u krijgt uw €5 binnen 1-2 werkdagen terug te zien op uw rekening.

Dwayne Stratingh

Lege doos ontvangen , en wacht nog steeds op antwoord van outlet uur hoe dit opgelost word

Beste Dwayne,
Beste Dwayne,
Allereerst bedankt voor uw bestelling.
Heel vreemd dat dit is gebeurd! Dit hebben wij nog niet eerder meegemaakt. Wij hebben de gewichten gecontroleerd en alles hoort te kloppen.
Wellicht is er wat fout gegaan bij het verzendbedrijf. Uiteraard zullen wij dit voor u oplossen.
U heeft zo net ook een email van ons ontvangen van hoe wij dit verder zullen afhandelen.

Anonymously

Het horloge wat men leverde bleek achteraf niet goed te werken. Het was een kado wat wij vroeg gekocht hebben en daarmee buiten de retour tijd viel.

Beste,
Allereerst bedankt voor uw bestelling.
Ik heb zojuist alles gecontroleerd maar kan helaas geen bestelling vinden van een horloge op uw naam/adres/email.
U heeft enkel een luchtje...
Beste,
Allereerst bedankt voor uw bestelling.
U heeft enkel een luchtje bij ons aangeschaft. Dit is het eerst dat wij iets over een horloge horen. U heeft ons ook niet eerder gecontacteerd hierover.
Graag willen wij u verzoeken om ons te contacteren zodat wij dit samen kunnen oplossen :)

Jan Bavelaar

Product snel geleverd maar blijkt niet origineel te zijn! Dus allemaal fake!

Anonymously

Nep parfum, dior sauvage eu de parfum besteld, staat op het flesje eu de parfum aan de onderkant van het flesje staat eu de toilette mooie manier om geld af te troggelen van mensen

Beste klant,
Bij Outletuur.nl verkopen we merkproducten in de outlet,
waardoor we producten met zeer scherpe prijzen kunnen aanbieden, vaak met de...
Beste klant,
Bij Outletuur.nl verkopen we merkproducten in de outlet,
waardoor we producten met zeer scherpe prijzen kunnen aanbieden, vaak met de laagste prijs garantie.
Hierdoor kunnen onze producten enkele kleine mankementen vertonen,
zoals fabricagefouten op de fles of doos van het parfum, en het flesje kan soms iets afwijken van het gebruikelijke.
We verzekeren u echter dat geen van deze mankementen van invloed zal zijn op het gebruik van het product.
Het is belangrijk te benadrukken dat we uitsluitend 100% authentieke en originele producten verkopen.
Toch vinden wij het jammer dat u zich zo over uw koop voelt, dat is zeker niet de bedoeling!
Neem graag contact met ons op via de mail zodat wij u verder kunnen helpen of tot een goede oplossing kunnen komen :)

Martin

Dit is 100%nep parfum ben na de douglas geweest voor proef.geur blijft 5 min hangen en is niet de geur die het moet zijn.
Dus je bent gewaarschuwd koop hier geen parfum.!! Dit mag toch niet !!

Beste Martin,
Bij Outletuur.nl verkopen we merkproducten in de outlet,
waardoor we producten met zeer scherpe prijzen kunnen aanbieden, vaak met...
Beste Martin,
Hierdoor kunnen onze producten enkele kleine mankementen vertonen,