Luxeist

4163 reviews
Write a review

Milan Tasdemir

Ik had parfum besteld welke kapot aankwam en ze willen mijn geld niet terug geven🤬

Anonymously

Niet de originele parfum.

Anonymously

Ik heb mijn pakket na 2 weken nog steeds niet binnen. Terwijl er staat dat hij geleverd zou worden na 2-4 dagen.

Reply Luxeist:

Beste Siham,
Allereerst bedankt voor uw bestelling.
Helaas heeft u tijdens het bestellen uw huisnummer niet ingevuld waardoor uw pakketje toch was verstuurd zonder huisnummer.
Hierdoor...
Beste Siham,
Allereerst bedankt voor uw bestelling.
Hierdoor werd uw pakketje verstuurd naar een pakketpunt bij u in de buurt.
Hier was u ook op de hoogte van, omdat ik u een email had gestuurd met instructies om contact op te nemen met GLS zodat zij uw bestelling kunnen leveren.
Dit heeft u toen ook gedaan, en toen werd uw bestelling meteen geleverd bij u.
Dus vandaar de langere levertijd :)
Met hartelijke groet,
Outletuur.nl

Corné van Riel

Namaak spul wordt verkocht

Laurence DEFRERE

Ik heb parfum besteld, geen horloge. Tot op heden heb ik, ondanks 3 e-mails om te klagen, mijn pakket nog steeds niet ontvangen, hoewel GLS zei dat het op 7 juni om 13.35 uur bij mijn buurman werd... Ik heb parfum besteld, geen horloge. Tot op heden heb ik, ondanks 3 e-mails om te klagen, mijn pakket nog steeds niet ontvangen, hoewel GLS zei dat het op 7 juni om 13.35 uur bij mijn buurman werd afgeleverd.

Anonymously

Kapotte bestelling binnen gekregen en geen vergoeding schandalinv

Ludo Cools

Een vlotte correcte afhandeling, belangrijk feit!

Cor Kaandorp

Netjes en optijd geleverd!!!