Luxeist

4163 reviews
Write a review

Tom Leece

Het heeft meer dan 6 maanden, talloze mails en zelfs een aangetekend schrijven geduurd alvorens ik uiteindelijk mijn horloge ontvangen heb. Nee, da's geen leuke samenwerking...

nadia Georgen

Bestelling heeft 7 dagen onderweg geweest, wellicht ook omdat bestelling vuit Italië kwam. Dus geadverteerd staat dat ik het binnen 24u zou ontvangen + mail voor deze enquete stelt dat ik horloge... Bestelling heeft 7 dagen onderweg geweest, wellicht ook omdat bestelling vuit Italië kwam. Dus geadverteerd staat dat ik het binnen 24u zou ontvangen + mail voor deze enquete stelt dat ik horloge had gekocht en het was parfum

Anonymously

Goede prijs voor het artikel.

Anonymously

Helaas is het artikel beschadigd

Marjan Worp

Ten eerste: ik heb parfum besteld, dus geen horloge. U bent slecht op de hoogte. De verzending moest uit Italië komen en duurde geen 3 - 4 dagen, zoals beloofd. Maar na 8 dagen bracht de... Ten eerste: ik heb parfum besteld, dus geen horloge. U bent slecht op de hoogte. De verzending moest uit Italië komen en duurde geen 3 - 4 dagen, zoals beloofd. Maar na 8 dagen bracht de verzendingorganisatie GLS het pakje bij mij thuis. En dat zonder enige verzendkosten! Ik doe dit NOOIT meer.

Bought Dior Sauvage EDP and received a counterfeit

Theo M.

Beetje bang geworden door de vele kritische reviews toch een bestelling geplaatst van Dior Sauvage aftershave. Product werd snel geleverd tegen een zeer concurrerende prijs. Het is geen... Beetje bang geworden door de vele kritische reviews toch een bestelling geplaatst van Dior Sauvage aftershave. Product werd snel geleverd tegen een zeer concurrerende prijs. Het is geen namaakproducten zoals soms in de reviews gesuggereerd.

Erik Franken

Leuke ervaring , de beste prijs en snel geleverd echt een aanrader !!!

Anonymously

Nep parfum (DIOR Sauvage)