Luxeist

4163 reviews
Write a review

Hulscher Davy

Had mijn horloge besteld op dinsdag, op de site stond, 4 tot 5 werkdagen wordt het geleverd. Had hem al donderdag. Goede service en een mooie horloge voor de helft van de prijs. Ben zeker zeer te... Had mijn horloge besteld op dinsdag, op de site stond, 4 tot 5 werkdagen wordt het geleverd. Had hem al donderdag. Goede service en een mooie horloge voor de helft van de prijs. Ben zeker zeer te tevreden

Anonymously

Bestelling niet bezorgd. Het duurde en duurde maar zonder enige update van outletuur. Uiteindelijk heb ik m'n geld teruggevraagd, wat binnen 2 dagen op mijn rekening stond. Geen onbetrouwbaar... Bestelling niet bezorgd. Het duurde en duurde maar zonder enige update van outletuur. Uiteindelijk heb ik m'n geld teruggevraagd, wat binnen 2 dagen op mijn rekening stond. Geen onbetrouwbaar bedrijf maar wel waardeloze service.

Reply Luxeist:

Beste.
Jammer dat u niet tevreden was met onze service.
Beste.
Jammer dat u niet tevreden was met onze service.
U was tijdens het bestellen op de hoogte van de lange levertijd, dit omdat het artikel niet op voorraad was tijdens het bestellen. Hierdoor kreeg u ook nog eens €5 extra korting op uw bestelling!
Verder had u tijdens het bestellen uw email verkeerd ingevuld, waardoor u geen updates ontving. Kan gebeuren natuurlijk!
Hopend zo wat meer duidelijkheid te hebben gegeven, indien u later toch een parfum of horloge wenst te bestellen weet u waar u ons kunt vinden :)
Outletuur.nl

Heel fijn snelle levering

Aicha Feudjo

Mooi en origineel horloge gekocht 😊

Anonymously

Ik heb parfum besteld en die kwam zoals ik het gehoopt, want na al die negatieve beoordelingen heb ik lang getwijfeld.
Ik ben erg tevreden met mijn parfum.

Tiemen Corporaal

Het bedrijf is zeer betrouwbaar, komt altijd zijn toezeggingen na

Anonymously

Product besteld voor kerst, nooit afgeleverd. OutletUur antwoord niet op E-mails. Zogenaamd druk (zeker druk met oplichterij). Plotseling krijg ik het pakketje van de buren. Nu had ik dezelfde... Product besteld voor kerst, nooit afgeleverd. OutletUur antwoord niet op E-mails. Zogenaamd druk (zeker druk met oplichterij). Plotseling krijg ik het pakketje van de buren. Nu had ik dezelfde parfum inmiddels bij ICI Paris gekocht. Blijkt het aangekomen pakket van OutletUur ook nog nep te zijn. Wat een Mafia bende!

Reply Luxeist:

Beste,
Allereerst bedankt voor uw bestelling.
Wat jammer dat u niet tevreden bent met uw bestelling, dat is zeker niet de bedoeling.
Helaas zie ik dat u ons niet heeft gecontacteerd...
Beste,
Allereerst bedankt voor uw bestelling.
Helaas zie ik dat u ons niet heeft gecontacteerd hierover, wij hadden u graag geholpen!
Ik heb u zojuist een mailtje gestuurd zodat wij u meteen verder kunnen helpen :)
MVG,