Luxeist

4163 reviews
Write a review

Dirk Holwerda

Vlak na mijn bestelling is de site uit de lucht. Ik krijg waarschuwingen dat de verbinding niet beveiligd is. Ik lees nu in reviews dat veel mensen klagen over oplichting. Krijg ik mijn artikel nog... Vlak na mijn bestelling is de site uit de lucht. Ik krijg waarschuwingen dat de verbinding niet beveiligd is. Ik lees nu in reviews dat veel mensen klagen over oplichting. Krijg ik mijn artikel nog nu contact met de site niet meer mogelijk is?

Maarten

Reasonable pricing, delivery takes a few days but packaging was good.

S Tedjai

Ik heb mijn bestelling gedaan en niks ontvangen ook heb ik al betaald

Linda Verheijden

Niets ontvangen, geen reactie op emails en een T&T in het italiaans. Koop hier niet!

Anonymously

Heb op de 25e parfum besteld is tot op heden nog niet binnen. Wordt gezegd 3-5 werkdagen. Hoop dat deze er snel is.

Anonymously

Ik had een parfum besteld die zogezegd 100% authentiek zou moeten zijn. De druk op de doos verklapte al snel dat deze effectief fake is en dus geld verspilling. Meerdere mails gestuurd maar nooit... Ik had een parfum besteld die zogezegd 100% authentiek zou moeten zijn. De druk op de doos verklapte al snel dat deze effectief fake is en dus geld verspilling. Meerdere mails gestuurd maar nooit antwoord ontvangen. Heel jammer dit!

Anonymously

Goed maar jullie vragen mijn een review te schrijven over een horloge, maar ik heb een luchtje besteld???????????

koen

Wij zijn tevreden over het product en levering

Emiel Kips

Toevallig gevonden en uiterst tevreden. Vlot besteld en vlot geleverd