Luxeist

Write a review

A.Marli

Beste alle opgelichte slachtoffers door outletuur.nl
Beste alle opgelichte slachtoffers door outletuur.nl
ik heb in december j.l. een Armani horloge gekocht op de site van outletuur.nl omdat de horloge niet lekker zat en niet goed liep , heb ik een onderzoek laten instellen door Armani zelf. ARMANI heeft geconstateerd dat het om een namaak horloge ging. Vervolgens van outlet.nl kon ik de horloge retourneren naar hun en ik zou mijn geld terug ontvangen, tot de dag van vandaag kan ik fluiten naar mijn geld. Ik heb alle bewijzen in mijn bezit.
Ik heb aangifte gedaan bij de justitie, voor het verkopen van namaak horloges en allerlei merk spullen en voor het niet restitueren van mijn geld door outletuur.nl Echter er moeten heel veel slachtoffers aangifte indienen bij de justitie anders maakt de justitie geen werk er van. Daarom roep ik iedereen die slachtoffer geworden zijn van outlet.nl om officiƫle aangifte te doen tegen outlet.nl zodat wij onze geld terug kunnen krijgen.
Voor onderlinge steun kunnen jullie emailen naar mij. Ik verzoek jullie allen massaal aangifte te doen bij de officier van justitie, zodat wij onze geld terug mogen ontvangen en zodat de misdadige internationale bende outletuur.nl gestopt en gestraft kan worden met hun misdadige praktijken, zodat deze internationale bende niet makkelijk wegkomt met hun buit. Deze oplichters laten imitatie horloges in China produceren en als originele horloge aansmeren in Nederland. zij staan niet eens als bedrijf ingeschreven bij kamer van koophandel. De politie en justitie moeten echt werk er van maken, om deze misdadige bende te laten boeten zodat wij slachtoffers onze geld terug krijgen Anders blijven slachtoffers vallen.

Datum van ervaring: 01 december 2022

Troy

Oplichters, sturen niks op. Aangifte wordt gedaan.

Michel

Half jaar later nog geen horloge

Kevin

KOOP GEEN HORLOGE HIERBIJ
WAARDELOOS

T. Huijbens

Oplichters, maanden geleden horloge besteld en betaald en hoor gewoon niks en krijg ook niks.

A.Marli

Outletuur.nl verkoopt namaak horloges. Ik ga aangifte doen bij. De politie. En Krijg mijn geld ook niet terug. Is ene strafbare feit.

janssen

Waardeloze service. We kregen een kapot horloge. Ligt alweer 2 maanden bij de reparatie. Volgens mij kan ik fluiten naar mijn horloge en fluiten naar mijn duiten.

metin ozcelik

Mensen koop hier geen horloge. Kwaliteit is ver te zoeken en ik betwijfel of de horloges wel origineel zijn. De beloftes worden niet nagekomen en op mails word niet gereageerd. 1 ster is al teveel