Luxeist

4163 reviews
Write a review

Anonymously

6 oktober besteld en nog steeds niks..steeds na moeizaam contact een mail duurt nog 1 a 2 weken. Voor kerst zwart op wit dat hij 28 of 29 december aan zou komen en weer niks

pierre van steenweghen

Zeer stipt snel en correct

Elisabeth Wighman

Het produkt was op tijd in huis ondanks drukte

Anonymously

Ik heb geen horloge aangeschaft maar eau de parfum. Volgens mij is dit namaak, het ruikt anders en blijft niet hangen.

Stella Dolcimascolo

Parfum was nep. Duur betaald voor een neppe parfum. Flesje was niet origineel. Verschillende dingen kwamen niet overeen met de originele versie. Ik voel mij echt bedrogen.

Anonymously

Bestelling netjes en snel geleverd, armband stelt niets voor, verstelapparaat is van plastic en snel krom

jos stout

Klantenservice onduidelijk lezen emails niet goed lange reactie tijd 2 horloges besteld 1 retour gestuurd ander niet gehad wegens vooraad aanbod gekregen nieuwe uitzoeken erg lang proces

S Haver

Slechte parfum ontvangen, ik heb eau de parfum besteld maar een slappe uitvoering van aftershave ontvangen. Er staat online allemaal shit over moeilijk doen bij trust pilot dus heb eieren voor mijn... Slechte parfum ontvangen, ik heb eau de parfum besteld maar een slappe uitvoering van aftershave ontvangen. Er staat online allemaal shit over moeilijk doen bij trust pilot dus heb eieren voor mijn geld gekozen en de fles gehouden anders mogelijk risico dat ik geen parfum had en geen geld. Maar waardeloos bedrijf en ik heb verschillende slechte recensies geschreven

Anonymously

Het is jammer dat je pas na betaling te zien krijgt of het product wel of niet nabesteld moet worden, waardoor er vertraging in levertijd ontstaat en dat dan beloofde levertijd (tussen 8-15 dagen)... Het is jammer dat je pas na betaling te zien krijgt of het product wel of niet nabesteld moet worden, waardoor er vertraging in levertijd ontstaat en dat dan beloofde levertijd (tussen 8-15 dagen) ook niet zeker is. Wel wordt hier steeds keurig over gecommuniceerd en zijn er passende oplossingen geboden. Dat is fijn en schept vertrouwen voor een eventuele volgende aanschaf en/of aanbeveling.