Luxeist

4163 reviews
Write a review

Jochen Jansen

Duidelijke en snelle communicatie. Track en trace up to date!

Marijn

Het duurt echt veel te lang voordat je product (horloge + armband) wordt bezorgd! Product besteld op 24 november 2023, ordernummer 478377, speciaal om met kerst als cadeau te kunnen geven, Nu, op 27... Het duurt echt veel te lang voordat je product (horloge + armband) wordt bezorgd! Product besteld op 24 november 2023, ordernummer 478377, speciaal om met kerst als cadeau te kunnen geven, Nu, op 27 december nog steeds niet binnen.... Zwaar teleurgestelde klant!
Product dag later in goed staat ontvangen, mooi product! Echter helaas wel veel te laat. Weet niet waar dat vandaan komt.....

Frank Dupont

Ik heb wel nog een terug betaling te goed!!!!!!

Achour Lali

Keer na keer krijg ik niet de juiste informatie en word mijn bestelling na drie weken of meer bezorgd terwijl er op de site word gezegd “op voorraad, vandaag besteld is morgen in huis.
Heel...
Heel erg jammer, dit is mijn 3e horloge die ik heb besteld bij outlet maar zo wordt het vertrouwen minder en minder!

G. B.

Ik heb een bestelling geannuleerd en ik wacht nog steeds op het terug krijgen ben mij geld.
Ik hoop dat binnen 2 dagen op mij rekening staat , anders neem ik maatregelen.
Ik heb meerdere...
Ik hoop dat binnen 2 dagen op mij rekening staat , anders neem ik maatregelen.
Ik heb meerdere mailtjes gestuurd en ik krijg daar geen antwoord op.

Bedankt voor uw review.
Er was inderdaad een vertraging met het terugbetalen van uw bestelling door de feestdagen, hier was u toen ook van op de hoogte.
Uw terugbetaling was op 27...
Bedankt voor uw review.
Uw terugbetaling was op 27 December verwerkt.

Frank

Diesel horloge besteld, lag onderin de doos geschenk verpakking er bovenop. ‘Bijpassende armband’ is stukje gevlochten touw met stukje metaal erop t.w.v. €49,-😁 (denk Max €4,95))

Beste Frank,
Bedankt voor uw review.
U had ons inderdaad gecontacteerd over de staat waarin uw horloge was geleverd.
Dit was zeker niet naar ons standaard, en dit hebben wij ook meteen...
Beste Frank,
Bedankt voor uw review.
U had ons inderdaad gecontacteerd over de staat waarin uw horloge was geleverd.
Dit was zeker niet naar ons standaard, en dit hebben wij ook meteen opgenomen met GLS.
Maar gelukkig was uw bestelling wel heel aangekomen, wat het belangrijkste is :)
Wegens het ongemak hadden wij u ook meteen een leuke korting gegeven op uw bestelling.
Indien wij u nog verder kunnen helpen horen wij het graag.

Anonymously

Verkeerde horloge opgestuurd

Bedankt voor uw review.
Wat jammer om te horen dat u het verkeerde model heeft ontvangen, niet de bedoeling natuurlijk.
Helaas zie ik dat u ons niet heeft gecontacteerd...
Bedankt voor uw review.
Helaas zie ik dat u ons niet heeft gecontacteerd hierover.
Zou u ons graag hierover willen contacteren, dan zullen wij het juiste model naar u opsturen. Of indien u het verkeerde geleverd model wenst te houden, krijgt u een leuke korting van ons :)
Wij horen het graag!

Nkandu Chibuye

Ik heb een zeer goede ervaring gehad. Mijn pakketje werd ook goed op tijd geleverd en er werd goed gecommuniceerd.

Elly Appel

Goed op de hoogte gehouden met de levering, en een heel voordelig product