757 reviews
Write a review

95% of the customers recommend this company.

Barbara

Impeccable !!

Mr Michael K Hoppins

Good quality, and great to have shirts made to measure that fit well. Deliveries could be a little quicker.

quality and fit

Improvements or suggestions

Deliveries could be a little quicker.

Nick Verheyden

BARSLECHT!

Beste heer,
Beste heer,
Bedankt dat u uw feedback met ons heeft gedeeld. We waarderen het zeer dat u de tijd heeft genomen om ons te laten weten over uw ervaring. Het spijt ons te horen dat uw ervaring niet aan uw verwachtingen voldeed, ondanks onze inspanningen om de situatie op te lossen. We zouden graag de gelegenheid willen aangrijpen om dit verder te bespreken en te kijken hoe we het kunnen goedmaken. Neem alstublieft rechtstreeks contact met ons op.
Met vriendelijke groeten,
BIVOLINO

Frederik

Super

Geachte heer,
Geachte heer,
Hartelijk dank voor uw geweldige recensie! We zijn ontzettend blij te horen dat u genoten heeft van onze klantenservice. Ons team werkt hard om uitstekende service te bieden, en het is geweldig om te weten dat onze inspanningen vruchten hebben afgeworpen. We kijken ernaar uit om in de toekomst meer op maat gemaakte stukken met u te mogen creƫren. Aarzel niet om contact met ons op te nemen voor uw volgende bestelling!
Met vriendelijke groeten,
BIVOLINO

Christian

Great shirt. Speedy delivery. I definitely order again. Christian Denmark

Fast delivery, good quality

Improvements or suggestions

Perhaps some more different fabrics th choose from

Giovanni Grado

Indien je een overhemd op maat wilt is dit wel een aanrader. Zeer veel mogelijkheden. Enige minpuntje vind ik dat de kwaliteit van de stoffen ( zoals glans, dikte, structuur) wat wazig wordt... Indien je een overhemd op maat wilt is dit wel een aanrader. Zeer veel mogelijkheden. Enige minpuntje vind ik dat de kwaliteit van de stoffen ( zoals glans, dikte, structuur) wat wazig wordt aangegeven. Daar valt wel iets te verbeteren( lees verduidelijken).

Marco de Vries

Redelijk tevreden

Reply Bivolino.com:

Geachte heer, bedankt voor u beoordeling.
Wij horen het graag indien er iets is misgelopen, u mag ons altijd via shirt@bivolino.com contacteren. Mvg Bivolino

Tony

My no.1 source for all my shirts now

Strengths

This company gets the shirt size "dialled in" much quicker than others. I think this is helped by very good consistency between orders.

Improvements or suggestions

I would like to see more concentration on high end fabrics rather than the PE offers. I understand that it is a stock risk. But I think if we are ordering made to order, we as customers are not so... I would like to see more concentration on high end fabrics rather than the PE offers. I understand that it is a stock risk. But I think if we are ordering made to order, we as customers are not so interested in the cheaper synthetic fabrics.

Arnoud

Bijzonder tevreden met mijn mooie overhemden!

Peter Smith

Bivolino is the only shirt company I use - a multi-year customer

Strengths

Great quality shirts with a wide range of fabrics and options.

Improvements or suggestions

The web site is not 100% intuitive and could do with updating.