757 reviews
Write a review

95% of the customers recommend this company.

Thomas

Kundenorientiertes Unternehmen mit guten Service.

Durieux B

Toujours pro

Episch

Goeie service

Mike

Belle experience

Verbruggen

Ideale oplossing voor mijn hemden. Heel veel variatie in het kiezen. Een heel tevreden klant.

Eduard Slot

Al jaren tevreden klant. Onlangs weer 3 mooie hemden besteld. Alles prima in orde. Ook een service die flexibel is.

Beste heer Slot,
Wat leuk om te horen dat u tevreden bent met de nieuwe hemden!
mvg
Team Bivolino

Michiel

Mijn belangrijkste hemden leverancier!

Onno

Zeer positief. Had al tijdje niet besteld dus werden maten nog even extra check gedaan alvorens af te sturen.

G. Mertens

Helaas ben ik niet tevreden, de mouwen zijn absurd smal. bij de elleboog is de mouw minder dan 14 cm breed. Het is niet mogelijk mijn armen helemaal te buigen. !k ben 185 cm lang en 65 kilo zwaar Ik... Helaas ben ik niet tevreden, de mouwen zijn absurd smal. bij de elleboog is de mouw minder dan 14 cm breed. Het is niet mogelijk mijn armen helemaal te buigen. !k ben 185 cm lang en 65 kilo zwaar Ik ben niet dik, zelfs mager te noemen. Het overhemd is niet draagbaar.

Beste heer Mertens,
Het spijt ons om te horen dat het hemd te smal is.
Zoals u misschien weet hanteren wij een garantie op 100% tevredenheid op de pasvorm.
Wij zullen per email met u...
Beste heer Mertens,
Het spijt ons om te horen dat het hemd te smal is.
Wij zullen per email met u contact opnemen en samen een oplossing vinden.
Bedankt voor uw begrip,
Bivolino

Francis Bard

Totalement satisfait, je passe commande à nouveau a la rentrée.

Cher Francis,
Cher Francis,
Merci pour votre avis; nous allons interpeller notre partenaire logistique a fin d'éviter que ce genre de délais ce reproduise. On vous souhaitent beaucoup de plaisir avec votre nouvelle chemise. Bivolino