18 reviews
Write a review

André Fokkema

Een leuke, interessante en vooral leerzame training. Goed om ons vak met dit soort trainingen een 'upgrade' te geven. Broodnodig wellicht ook...
Jan doet het met wervelend enthousiasme,...
Jan doet het met wervelend enthousiasme, waardoor het ook binnen een dag lukt.
Ook René straalt positieve en enthousiaste energie uit. Maar ben het ook wel met Joke eens dat iets meer hands-on begeleiding ons misschien net dat stukje extra motiveert en vooral zelfvertrouwen geeft.
Maar goed, gelijk ermee aan de slag nu. Dan komt het met dat zelfvertrouwen vanzelf wel goed.

Reply Alsoka Medical:

Dank André voor jouw mooie review! Deze training oorsmeer verwijderen en daarmee het zorglandschap innoveren is de passie waarin Jan en ik elkaar gevonden hebben. Lekker aan de slag nu in jullie... Dank André voor jouw mooie review! Deze training oorsmeer verwijderen en daarmee het zorglandschap innoveren is de passie waarin Jan en ik elkaar gevonden hebben. Lekker aan de slag nu in jullie winkels en Jan, Karin en ik staan jullie Waar nodig bij. Groet René

Joke Brouwer

Interessante en leerzame training. Verhouding theorie/praktijk had iets beter gekund. Meer praktijktraining was prettig geweest.

Reply Alsoka Medical:

Hallo Joke, erg leuk dat Jerre Hoorzorg en team bij de Training Droge Gehoorgangreiniging waren gisteren op locatie in Leeuwarden! Wij nemen jouw feedback ter harte om de training verder aan te... Hallo Joke, erg leuk dat Jerre Hoorzorg en team bij de Training Droge Gehoorgangreiniging waren gisteren op locatie in Leeuwarden! Wij nemen jouw feedback ter harte om de training verder aan te scherpen en gaan kijken hoe we nog meer praktijk in de training kunnen brengen. Jan en ik kijken ernaar uit met jullie samen te werken in de verdere on-boarding met de eerste 20 klanten! Dank voor jouw mooi review. Groet, René

Martin Dijkstra

Het was een leuke en leerzame dag

Reply Alsoka Medical:

Dank Martin, erg leuk dat jullie erbij waren en dat Hoorzorg Friesland aan de slag gaat met oorsmeer verwijderen. Jullie locatie staat inmiddels op www.earwaxshop.com. Hartelijke groet René

Raymond Jansen

Ga door hoe jullie de afgelopen training gedaan hebben (Y)

Reply Alsoka Medical:

Dank Raymond - fijn dat onze praktische trainingsdag Droge Gehoorgangreiniging voor de Audicien je bevallen is en leuk dat je erbij was! Groet Jan en René

Chantal Jansen

Het was een leerzame dag! Heel prettig dat er een goede afwisseling tussen praktijk en theorie was.

Reply Alsoka Medical:

Dankjewel Chantal voor jouw review! Fijn dat we jouw audicienswinkel nu ook op de landkaart van de EarwaxShop kunnen plaatsen! Groeten Jan en René

Hein Oosterman

Ik vond het zeer leerzaam. Wat ik ook tegen Jan zei is dat dit de eerste cursus in 9 jaar was die echt vakinhoudelijk en praktisch is.

Reply Alsoka Medical:

Hallo Hein, dank voor jouw feedback en fijn dat je bij de Training "Droge Gehoorgangreiniging voor de Audicien" was gisteren! Erg leuk te lezen hoe je onze training waardeert ten opzichte... Hallo Hein, dank voor jouw feedback en fijn dat je bij de Training "Droge Gehoorgangreiniging voor de Audicien" was gisteren! Erg leuk te lezen hoe je onze training waardeert ten opzichte van eerdere ervaringen. We proberen echt waarde toe te voegen aan de dagelijkse praktijk van de audicien en het lijkt er op dat dat in goede aarde valt! Tot gauw. Jan en René

Chantal

Hele fijne training gehad bij Alsoka, echt een aanvulling voor mij als audicien. Normaal zijn trainingen iets 'extra's ' leren, maar dit was totaal nieuw en super interessant. Alles werd goed... Hele fijne training gehad bij Alsoka, echt een aanvulling voor mij als audicien. Normaal zijn trainingen iets 'extra's ' leren, maar dit was totaal nieuw en super interessant. Alles werd goed uitgelegd op een hele fijne manier, tussendoor vragen stellen en vooral het praktijkgedeelte is natuurlijk het leukste, het echte werk.

Reply Alsoka Medical:

Hallo Chantal, fijn dat je er samen met Mario als eerste Specsavers franchiser/ ondernemer bij was en dat de training je zo goed bevallen is! We kijken naar onze verdere samenwerking uit! Groet René

Jacky Zweers, Jacky's Hoorstudio

Erg interessante training, fijne apparatuur om mee te werken. Het enthousiasme van René en Jan zijn aanstekelijk. Leuke groep, fijn dat hij niet al te groot was, zo is er tijd en aandacht voor... Erg interessante training, fijne apparatuur om mee te werken. Het enthousiasme van René en Jan zijn aanstekelijk. Leuke groep, fijn dat hij niet al te groot was, zo is er tijd en aandacht voor iedereen en om te oefenen. Goed voorbereid mijn eigen praktijk in. Daarnaast ook het contact naderhand erg fijn en snel antwoord op vragen. Super! Nooit gedacht dat ik zo blij zou worden van oorsmeer ;)

Reply Alsoka Medical:

Hallo Jacky, dank voor jouw mooie review. Fijn dat je als één van de eerst audiciens in Nederland besloot oorsmeer te gaan verwijderen en onze training en KNO-supervisie te volgen. Wij kijken uit... Hallo Jacky, dank voor jouw mooie review. Fijn dat je als één van de eerst audiciens in Nederland besloot oorsmeer te gaan verwijderen en onze training en KNO-supervisie te volgen. Wij kijken uit naar onze verdere samenwerking met Jacky's Hoorstudio! Fijne zomer. René

Michael

Tops: Goede sfeer met collega vakgenoten. Ongedwongen en vooral op vak gericht. Leuk en interessant om bij te wonen.

Reply Alsoka Medical:

Dank Michael, fijn dat je erbij was, het was een leuke groep met prima sfeer. Nu aan de slag in de winkel met oorsmeer verwijderen - wij kijken uit naar onze verdere samenwerking! Groet, René

Ron Lammers

Zeer leerzaam en nuttige training

Reply Alsoka Medical:

Dankjewel Ron, erg leuk dat jullie er bij waren. Veel succes met het verwijderen van oorsmeer bij jullie in de winkels van Auditiek Lammers in Assen en Delfzijl! Groet René