18 reviews
Write a review

Jens van der Valk

Heldere, gestructureerde trainingsdag, foolproof apparatuur

Reply Alsoka Medical:

Dank Jens voor jouw mooie review, leuk dat je gisteren op de training was en fijn dat je de Vorotek O Scope 3D miscroscoop en microsuctiepomp waardeert. Nu lekker aan de slag in het uiterste Noord... Dank Jens voor jouw mooie review, leuk dat je gisteren op de training was en fijn dat je de Vorotek O Scope 3D miscroscoop en microsuctiepomp waardeert. Nu lekker aan de slag in het uiterste Noord Oosten van Nederland - veel succes en tot gauw. René

Gonny Den Hartog

Goede praktische trainingsdag.

Reply Alsoka Medical:

Dank voor jouw review Gonny - leuk dat je aan onze Training Droge Gehoorgangsreiniging voor Audiciens deelnam vandaag! Veel succes bij het oorsmeer verwijderen in de winkel van De Hoorwereld in... Dank voor jouw review Gonny - leuk dat je aan onze Training Droge Gehoorgangsreiniging voor Audiciens deelnam vandaag! Veel succes bij het oorsmeer verwijderen in de winkel van De Hoorwereld in Wageningen! Groet, Jan Rombout

Mario

De training beviel me goed, ook fijn om elkaar op te oefenen

Reply Alsoka Medical:

Fijn dat je er bij was Mario, en dat de praktische trainingsdag oorsmeer verwijderen met microsuctie jou is bevallen. Succes met de praktische toepassing! Groet René

Mark Koning

Fijne duidelijke website. Na het bestellen kreeg ik mijn producten snel geleverd. Ook werd ik vriendelijk geholpen door de klantenservice.

Dankjewel Mark, voor jouw mooie review! Hartelijke groet en tot gauw. René

Verhoeven Hoorcomfort

Awesome

Reply Alsoka Medical:

Dankjewel Rachel voor jouw mooie review als eerste audicien/ gebruiker van de Vorotek O Scope en als eerste audicien/ certificaat houder Droge Gehoorgangreiniging Theorie & Praktijk in... Dankjewel Rachel voor jouw mooie review als eerste audicien/ gebruiker van de Vorotek O Scope en als eerste audicien/ certificaat houder Droge Gehoorgangreiniging Theorie & Praktijk in Nederland. Groet René

Linneweever

Meer hands-on.
Ik vond het 2e deel van de dag erg leerzaam vanwege het praktische gedeelte

Reply Alsoka Medical:

Leuk dat je aan onze training oorsmeer verwijderen voor de audicien deelnam Vincent en dank voor jouw feedback! Het praktische gedeelte van de training gaan we verder uitbreiden. Groet, René

Wilgis Schoffelmeijer

Een nieuwe service voor de klant. Ik vind het wel duur en hoop dat ik de investering kan terugverdienen.

Reply Alsoka Medical:

Hallo Wilgis, erg leuk dat je deelnam aan de training en de eerste stappen hebt gezet oorsmeer te verwijderen met behulp van microsuctie. KNO-arts Jan Rombout en ik kijken er naar uit om jou te... Hallo Wilgis, erg leuk dat je deelnam aan de training en de eerste stappen hebt gezet oorsmeer te verwijderen met behulp van microsuctie. KNO-arts Jan Rombout en ik kijken er naar uit om jou te ondersteunen dit een succes te maken! Groet René

Edwin Raghunath Kijk op Ogen en Oren

Prima, duidelijk en direct toepasbaar

Reply Alsoka Medical:

Erg leuk en goed Edwin dat je aan de training "Droge Gehoorgang voor de Audicien" deelnam. We hopen dat je veel plezier gaat beleven aan het aanbieden van de mogelijkheid om oren uit te... Erg leuk en goed Edwin dat je aan de training "Droge Gehoorgang voor de Audicien" deelnam. We hopen dat je veel plezier gaat beleven aan het aanbieden van de mogelijkheid om oren uit te zuigen aan jullie klanten! Groet René