Avis

757 avis
Evaluer ce site

95% des clients recommandent cette société.

757 Avis

Anonyme

Chemise tres bien mais difficile la commande

Points d’amélioration ou des conseils

Le site est mal fait ne fonctionne pas. Pas trop clair

Mark

Just received my white shirt and I'm very happy with it, particularly the fit.

M. van Essen

Sinds een klein jaar 7 overhemden gehad met perfecte pasform.
Bij 1 overhemd waren de maten niet helemaal correct en men stuurt gratis een nieuwe op.
Ik heb jaren elders mijn...
Sinds een klein jaar 7 overhemden gehad met perfecte pasform.
Ik heb jaren elders mijn overhemden laten maken maar ben nu meer tevreden dan ooit over de kwaliteit en snelle levering.
Voorheen moest ik 6 weken wachten wat nu 2 weken is dus een goede verbetering in mijn geval.

Rene Imkamp

Prima service, uitstekende hemden, goede prijs kwaliteit verhouding

Jan M.C. Ernest

Zeer vriendelijke medewerkers, prachtige hemden, mooie kwaliteit en verfijnd afgewerkt

Henk Mensinga

Prima, levertijd is jammer maar inherent aan product

Michiel Meijers

Ik heb hier nu al twee keer een shirt besteld en iedere keer prima! De eerste keer had ik achteraf gezien gebruik moeten maken om een iets nauwere versie aan te schaffen, maar omdat het shirt zo... Ik heb hier nu al twee keer een shirt besteld en iedere keer prima! De eerste keer had ik achteraf gezien gebruik moeten maken om een iets nauwere versie aan te schaffen, maar omdat het shirt zo lekker zit heb ik daar de moeite niet voor genomen. Op de gok een super slim fit besteld en ook deze zit heerlijk! De volgende bestel ik ook weer hier.