Avis

757 avis
Evaluer ce site

95% des clients recommandent cette société.

757 Avis

Rudy

De service van Bivolino is uitstekend. Na een klacht over mijn overhemd op maat, hebben ze hier gelijk werk van gemaakt en zonder problemen een perfect passend overhemd kosteloos verzonden. Ook de... De service van Bivolino is uitstekend. Na een klacht over mijn overhemd op maat, hebben ze hier gelijk werk van gemaakt en zonder problemen een perfect passend overhemd kosteloos verzonden. Ook de levering van de shirts is al binnen 2 weken.

jon parsons

Ordered 2 shirts and 1st shirt has arrived as described

Marina Aubert

La qualité des tissus, de la confection et la diversité des possibilités

Points d’amélioration ou des conseils

Le site web est vraiment difficile d'utilisation avec beaucoup de bugs. Mais le service final étant très bon, je continue à prendre des heures pour commander mes chemises... Ce serait quand même... Le site web est vraiment difficile d'utilisation avec beaucoup de bugs. Mais le service final étant très bon, je continue à prendre des heures pour commander mes chemises... Ce serait quand même bien que le site soit corrigé!

Laurent

Chemises de bonne qualité, bien coupée et originale

Points forts

A l'écoute des clients, très réactif, très bon service client

Points d’amélioration ou des conseils

le site n'est pas toujours pratique, plus possible d'enlever "L’écureuil", comme avant

Peter Samual h/o PS_AA

Een bedrijf dat achter hun product staat, snelle levering, goede pasvorm en mooi afgewerkt. We hebben al veel via internet gekocht maar nog niet eerder meegemaakt dat de klant zich nog koning voelt,... Een bedrijf dat achter hun product staat, snelle levering, goede pasvorm en mooi afgewerkt. We hebben al veel via internet gekocht maar nog niet eerder meegemaakt dat de klant zich nog koning voelt, chapeau.

Tijs

Snelle levering, uitstekende service en helpdesk, prima kwaliteit overhemden op maar voor een nette prijs. Website kan beter, vooral op mobiel en tablet.

Hubert Vanden Bulcke

Voor de eerste bestelling zeer tevreden.
Spijtig dat niet meteen medegedeeld werd dat het tweede hemd slechts in productie gaat nadat u ervan verwittigd zijt dat de pasvorm ok is.
Dit is...
Voor de eerste bestelling zeer tevreden.
Dit is een klein detail

Kevin van der Giesen

Ongeveer vier jaar geleden heb ik mijn eerste overhemd op Bivolino aangeschaft. Dat eerste overhemd draag ik nog dagelijks. De kwaliteit is nog altijd erg goed. Inmiddels, vier jaar later en... Ongeveer vier jaar geleden heb ik mijn eerste overhemd op Bivolino aangeschaft. Dat eerste overhemd draag ik nog dagelijks. De kwaliteit is nog altijd erg goed. Inmiddels, vier jaar later en ongeveer tien overhemden verder, shop ik nog graag bij Bivolino. Drie weken geleden nog drie overhemden aangeschaft met de actie drie kopen is twee betalen, en zoals vanouds; ze zitten weer als gegoten, het voelt goed en ziet er weer gelikt uit. Wanneer er iets niet goed of naar wens is, wat één keer met een maat van een overhemd is voorgekomen, ben ik keurig netjes geholpen door de customer service (Marina, bedankt!) van Bivolino. Daarnaast laat ik mij niet meer verleiden om ergens anders overhemden te kopen, die ongeveer even duur zijn, want als je eenmaal op maat gemaakte overhemden gewenst bent dan wil je niet anders meer. Waar ik wel op ben gaan letten; 100% katoen, de goedkopere synthetische stoffen ga je het snel warm van krijgen. Dat heb je bij elk kledingstuk natuurlijk. Bivolino, bedankt!

Eric Decoutere

Ik heb deze voormiddag mijn bestelling thuis bezorgd gekregen en ik moet zeggen:
Het is netjes binnen de termijn geleverd en het is 100% wat ik besteld en verwacht had, en het hemd zit mij gegoten. Perfect.