Avis

757 avis
Evaluer ce site

95% des clients recommandent cette société.

757 Avis

Marcel van Aelst

Sinds meer dan 10 jaar overhemden gekocht en gedragen, tot volle tevredenheid.

john

Pasvorm van de shirts is echt perfect! En al heb ik geen raar figuur, bij de meeste confectieshirts zijn de mouwen bij mij net een centimeter of twee te lang en kleedt het om het middel te wijd of... Pasvorm van de shirts is echt perfect! En al heb ik geen raar figuur, bij de meeste confectieshirts zijn de mouwen bij mij net een centimeter of twee te lang en kleedt het om het middel te wijd of te strak af. Bij Bivolino zit het allemaal precies goed, en dat voor een prijs die nauwelijks hoger is dan voor confectiekleding.

Anonyme

Sehr positiv. Gute Erfahrung und sehr zuverlaessig, top Qualitaet

Anonyme

Aucun mauvaise surprise

Points forts

Pas de mauvaise surprise

Points d’amélioration ou des conseils

Le prix
Envoi d'échantillon pas assez fréquent

Patrick Dekeyzer

Bivolino komt zijn beloftes na ! Na een eerste hemd besteld te hebben dat (door mijn niet-courante lichaamsmaten) niet perfect zat heb ik binnen de 14 dagen gratis een hemd in de plaats gekregen... Bivolino komt zijn beloftes na ! Na een eerste hemd besteld te hebben dat (door mijn niet-courante lichaamsmaten) niet perfect zat heb ik binnen de 14 dagen gratis een hemd in de plaats gekregen dat mij nu perfect past. Dit wordt zeker de aanzet om een aantal nieuwe hemden te bestellen op maat !

Gert

Topproduct maar aan de website is nog werk, om deze gebruiksvriendelijker te maken