Avis

757 avis
Evaluer ce site

95% des clients recommandent cette société.

757 Avis

Anonyme

So muss Online-Shopping und individuelle Fertigung sein. Spitze!

Wouter Casteels

Heel goede service, ruime keuze van kwaliteitsvolle producten

Ludo de Vries

Zeer goede ervaringen. Maat goed, ruime keuze, komen afspraken na, snelle levering.

Barry Loppé

Dit schreef ik 11 dagen geleden aan Michel Bijvoet:

Dit schreef ik 11 dagen geleden aan Michel Bijvoet:

Complimenten hoor voor je organisatie. Niet alleen wat betreft de kwaliteit van je producten, maar ook voor de gebruikersvriendelijkheid waarmee de overhemden door de klant zelf ontworpen kunnen worden en de logistiek eromheen waardoor de levering correct en op tijd plaatsvindt. En last but not least je voortdurende inspanningen voor "Onze Planeet"! Ik las onlangs nog dat jullie productiebedrijven in Roemenië en Tunesië nu ook Sedex gecertificeerd zijn, super! En wat de verpakking betreft, de milieuvriendelijkheid van de plastic zakken was me inmiddels bekend, maar bij de levering van vandaag zag ik ook dat jullie kartonnen verpakking 100% recyclebaar is, iets dat bij mijn bestellingen een paar jaar geleden, dacht ik, nog niet het geval was. Iedere keer weer een aantal stappen vooruit, onze kinderen en kleinkinderen zullen je er dankbaar voor zijn!

Frans Juurlink

Snelle service/feedback. Goede pasvorm. Ik ga zeker weer bestellen.

Alan Morris

I have bought a few shirts now and each time they are a really good fit and made to a high standard

Wouter Ensing

Zeer positief. Veel keuze in stoffen, nog meer keuze in opties, de pasmaat is zeer goed (beter dan bij veel maatoverhemden waarbij mensen langs komen om je maten op te nemen), etc. Verder is de... Zeer positief. Veel keuze in stoffen, nog meer keuze in opties, de pasmaat is zeer goed (beter dan bij veel maatoverhemden waarbij mensen langs komen om je maten op te nemen), etc. Verder is de klantenservice uitstekend: oplettend (als maten veranderen dan wordt er contact met je opgenomen om te vragen waarom precies), snel (er wordt zeer snel op mails gereageerd), vriendelijk (zeer nette mails), etc.

Els Berghmans

Zeer correcte levering. Blouse is helemaal wat ik verwacht had en past echt perfect!