Avis

757 avis
Evaluer ce site

95% des clients recommandent cette société.

757 Avis

Marcel Zandvliet

Prima kwaliteit shirt geleverd gekregen, netjes afgewerkt, volgens opgegeven maten. Goede prijs/kwaliteitverhouding voor een mooi maatwerk shirt.

Anonyme

Prix imbattables pour une qualité de fabrication, de tissu et un service hauts de gamme

Points forts

Service, facilité, choix

n/a

Anonyme

Service sur mesure, qualité des tissus, site qualitatif et fonctionnel.

Points forts

Excellent site, marketing, qualité de tissus.

Points d’amélioration ou des conseils

Qualité relative vis à vis du tarif, exemple écureuil mal centré sur trois chemises différentes.

Ben Claassen

De overhemden zijn van uitstekende kwaliteit. Ik heb nog nooit problemen gehad met de software of het bestelproces, dus ik heb ook nog nooit contact gehad met de klantenservice. Maar ik ben dik... De overhemden zijn van uitstekende kwaliteit. Ik heb nog nooit problemen gehad met de software of het bestelproces, dus ik heb ook nog nooit contact gehad met de klantenservice. Maar ik ben dik tevreden en plan hier in de toekomst nog regelmatig een overhemd te bestellen!

Frederic Gehot

Soepel, klantvriendelijk, efficiënt, kwaliteit.

colomba

Rapide simple et efficace

Points forts

choix - facilité

Points d’amélioration ou des conseils

manque de renouvellement des tissus / intérieur au bout d'une petite quinzaine d' achat

Cadac Group

Men werkt graag mee om een goede dienst te leveren. Telefonisch goed bereikbaar wat bij sommige andere vergelijkbare sites te wensen overlaat of helemaal niet mogelijk is. Dit schept tot wat meer... Men werkt graag mee om een goede dienst te leveren. Telefonisch goed bereikbaar wat bij sommige andere vergelijkbare sites te wensen overlaat of helemaal niet mogelijk is. Dit schept tot wat meer vertrouwen in een goede afhandeling. Goede kwaliteit hemden

Lucianogg

Belle qualité de réalisation

Points forts

sur mesure
réponse mail rapide

pas assez de tissus
en fonction du tissus de la chemise, on ne peut pas commander n'importe quel col, dommage

Peter Vlas

Een prima bedrijf dat goede kwaliteit belooft en levert