Avis

757 avis
Evaluer ce site

95% des clients recommandent cette société.

757 Avis

Radetzky

Die Maßhemdfertigung von BIVOLINO ist absolut empfehlenswert. Ich habe schon mindestens 20 oder 25 Hemden bestellt - ohne Mängel.

Jean Sanders

Ik ben al meer dan 10 jaar trouwe en tevreden klant, draag dagelijks hun hemden en ben er super tevreden over !

Kris beerens

Ik zocht al jaren naar hemden die mij passen, tevergeefs... Mouwen te kort, hemd kwam bij het zitten uit mijn broek, etc... Dan vond ik deze site, benieuwd naar hun biometrisch systeem deed ik de... Ik zocht al jaren naar hemden die mij passen, tevergeefs... Mouwen te kort, hemd kwam bij het zitten uit mijn broek, etc... Dan vond ik deze site, benieuwd naar hun biometrisch systeem deed ik de proef op de som... Paste perfect, ik ben nochthans geen modellenmaatje, wel een buikje en lang bovenlijf. Supertevreden, ik koop mijn hemden enkel nog hier.

Réaction de la Bivolino.com:

Beste Kris Beerens
De leveringskosten voor Nederland en België bijdragen 5 euro.

Hendrik Sieger Postuma

Mijn eerste ervaring (cape comfort) met maatoverhemden stopte met productie maar Bivolino is op haar minst zo goed, misschien wel beter. Ik kende het bedrijf niet maar nu wel en ben zeer tevreden.... Mijn eerste ervaring (cape comfort) met maatoverhemden stopte met productie maar Bivolino is op haar minst zo goed, misschien wel beter. Ik kende het bedrijf niet maar nu wel en ben zeer tevreden. Mooi hemd.

GJ van Rijthoven

Perfecte pasvorm voor mijn shirts in eigen design