Avis

1002 avis
Evaluer ce site

90% des clients recommandent cette société.

1002 Avis

E T

Lachgastank besteld, hele snelle levering. Donderdag besteld vrijdag in huis.Alleen miste het vultuitje, een berichtje gestuurd, de volgende dag antwoord, zaterdag opgestuurd maandag in huis. Dus... Lachgastank besteld, hele snelle levering. Donderdag besteld vrijdag in huis.Alleen miste het vultuitje, een berichtje gestuurd, de volgende dag antwoord, zaterdag opgestuurd maandag in huis. Dus helaas het weekend bij feestje niet kunnen gebruiken, wel gratis 10 ballonnen voor de overlast.

N.T.

DO NOT ORDER. My items were damaged during transport, then destroyed. It's been TWO months. They refuse to return my money until I return the items that I will never receive. Customer service asked... DO NOT ORDER. My items were damaged during transport, then destroyed. It's been TWO months. They refuse to return my money until I return the items that I will never receive. Customer service asked over a week ago whether I really didn't receive anything and has ignored me since. Btw they immediately asked me to remove my review, which I told them I won't until I get my money.

Joshua H

Beste site van NL - deposit/borg dag na levering op me rekening..klasseee

Kees

3 dagen te laat bezorgd

Réaction de la Protoxyde Azote:

Hai Kees (jemoederkees278@gmail.com) - als je vrijdagnacht besteld dan gaat het weekend erover heen. Dan is wordt het pas na het weekend verzonden. Jammer je reactie! Hopelijk volgende keer dat we... Hai Kees (jemoederkees278@gmail.com) - als je vrijdagnacht besteld dan gaat het weekend erover heen. Dan is wordt het pas na het weekend verzonden. Jammer je reactie! Hopelijk volgende keer dat we je beter van dienst kunnen zijn.

van den Berg

XL ballonnen waren niet helemaal in orde, na contact is dit zeer netjes opgelost, TOP !!

Mk

Beste Teamleden van lachgasvoordeel.
Ik ben zeer tevreden hoe ik behandelt ben door lachgas voordeel medewerkers.
Ik krijg goede feedback en er wordt naar je geluisterd.
Vriendelijk...
Beste Teamleden van lachgasvoordeel.
Ik ben zeer tevreden hoe ik behandelt ben door lachgas voordeel medewerkers.
Ik krijg goede feedback en er wordt naar je geluisterd.
Vriendelijk bedankt,
Zeker een aanrader om hier lachgas te bestellen !

Gr
M