Avis

1002 avis
Evaluer ce site

90% des clients recommandent cette société.

1002 Avis

Jesper Johansen

Jeg fik min ordre på 4-5 dage, men syntes ikke rigtig at det virker?? Har taget 5 i træk men syntes ikke de virker?? Hvor mange skal man tage?? An can you please send you're mail's in English..

Petra

Prima, al is de levering niet altijd de dag erna zoals beloofd.

lars ankeveen

Altijd tevreden en heel flexibel met borg terug storten :)

Ray (nieuwe poging)

Lachgas-Voordeel verwacht dat je binnen 30 dagen de tank terug stuurt voor je borg. Een tank van 5,5KG maken wij niet in 30 dagen op! Als alternatief krijg je een tegoedbon die je kunt besteden in... Lachgas-Voordeel verwacht dat je binnen 30 dagen de tank terug stuurt voor je borg. Een tank van 5,5KG maken wij niet in 30 dagen op! Als alternatief krijg je een tegoedbon die je kunt besteden in de webshop, maar die is niet in te wisselen voor "borg". Wij hadden 140 euro aan tegoedbonnen, maar blijven nu in het circeltje zitten dat we nooit onze borg terug kunnen krijgen. Om schade te beperken maar voor heel veel geld capsules (zonder borg) besteld, maar dan zitten we nog steeds met 75 EURO borg op een nieuwe tank. Belachelijk. Vroeger kon je het geld terugkrijgen, zoals het hoort bij borg. Slechte regeling, en daarom ook maar eens verder kijken. Er zijn bedrijven die de lege tank van deze club graag vullen. Helaas, was een tevreden klant maar nu niet meer.

Réaction de la Protoxyde Azote:

Hi Ray, volgens mij klaag je zonder te begrijpen hoe het werkt. Als je na 30 dagen je tank pas inlevert krijg je gewoon tegoed. Dit kan besteed worden aan tanks en dus borg en als je dan dat maal... Hi Ray, volgens mij klaag je zonder te begrijpen hoe het werkt. Als je na 30 dagen je tank pas inlevert krijg je gewoon tegoed. Dit kan besteed worden aan tanks en dus borg en als je dan dat maal wel op tijd bent heb je alsnog het oorspronkelijke geldbedrag terug. Hopelijk snap je het nu wel, en jammer dat je niet gewoon met onze klantenservice mailt voor uitleg en oplossingen in plaats van onnodige en onheuse kritiek te publiceren